بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر : ۱۶۱۱۴۶
 قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: برای اولین بار، یک ائتلاف فراگیر و گسترده و سراسری از اصولگرایان با پشتوانه و تلاش 22 نفر از معتمدین و متدینین کشور شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'پرویز سروری' بعدازظهر جمعه در گردهمایی پیشکسوتان اصولگرا که در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار شد، افزود: با توجه به قیمت 21 تا 22 دلاری نفت و همچنین مازاد تولید نسبت به تقاضای بازار نفت، باید منتظر یک سونامی و شوک بزرگ اقتصادی باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این وضعیت نشان می دهد که ما نمی توانیم در آینده با درآمد نفت، کشور را اداره کنیم و در این شرایط ، یک مجلس اقتصاددان می تواند به داد کشور برسد.

وی با بیان اینکه ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس ضروریات کشور شکل گرفته است، حضور حداقل 10 چهره مطرح اقتصادی را از اصلی ترین نقاط قوت این ائتلاف برشمرد.

سروری ارائه لیست و پیشنهادهای انتخاباتی رسانه های خارجی همچون 'بی بی سی' و 'صدای آمریکا' VOA و برخی خبرگزاری های بیگانه و معاند نظام جمهوری اسلامی را یک هشدار برای کشور توصیف کرد و گفت: تا سال 87 با چنین فاجعه سیاسی مواجه نبودیم که بی بی سی یا صدای آمریکا رسما برای ملت ما لیست بدهند و ما نمی توانیم نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

وی افزود: چند لیست داریم از جمله اصلاح طلبان، صدای ملت، و یک لیست های فرعی هم متاسفانه در جریان خودمان (اصولگرایی) داریم که ما می دانیم چه کسانی در لیست هستند ولی نمی دانیم چه کسانی این لیست را بسته اند. اما در ائتلاف بزرگ اصولگرایان هم می دانیم چه کسانی لیست را بسته اند و هم می دانیم چه کسانی در لیست قرار دارند.

سروری گفت: پس ما با دو لیست، مواجه هستیم که تمام ظرفیت های متدینان و معتمدین نظام و تهران، همه تشکل ها و تشکیلات و شخصیت های موثر، پشت این لیست قرار گرفته اند و در مقابل لیستی قرار گرفته ایم که امروز برخلاف دیروز که در نهان و پنهان، دست در دست بیگانگان داشتند امروز به صورت شفاف و در صحنه بازی می کنند. 

گردهمایی پیشکسوتان اصولگرا در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب (سرچشمه) ترتیب یافته بود و حجت الاسلام و المسلمین 'غلامرضا مصباحی مقدم'، 'اسماعیل کوثری'، 'محمد سلیمانی'، 'لاله افتخاری' و 'علیرضا زاکانی' از جمله شخصیت های حاضر در این برنامه بودند.

مرحلهٔ نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، جمعه هفتم اسفندماه 1394 برگزار خواهد شد.

ائتلاف بزرگ اصولگرایان از 30 چهره اصولگرا تشکیل شده که برای کسب 30 کرسی نمایندگی مردم تهران در مجلس آینده با دیگر نامزدهای انتخابی رقابت خواهند کرد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر