بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان سهامدار عمده بانک سینا درنظر دارد تا 10 درصد از سهام این بانک را طی معامله بلوکی عرضه کند که تاکنون زمان دقیق انجام این برنامه و قیمت پایه آن مشخص نشده است و این موضوع به شرایط معامله بستگی دارد.
کد خبر : ۱۶۱۲۵۱

در شرایط فعلی که خبرهای مختلفی از برنامه های شرکت های فعال در بازار سرمایه مبنی بر اجرای برنامه افزایش سرمایه، عقد قراداد جدید و عرضه بلوک سهام منتشر می شود و موجب افزایش اقبال فعالان بازار سرمایه برای خرید سهام شرکت ها می شود، شایعات و شنیده هایی طی روزهای اخیر مبنی برنامه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان مالک 63 درصدی بانک سینا جهت عرضه بلوک سهام "وسینا" در میان سهامداران و فعالان بازار سرمایه شنیده می شود و در این شرایط این سوال مطرح می شود که این موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟

در همین ارتباط، مدیر امور سهام بانک سینا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز ضمن تأیید مطلب فوق عنوان کرد: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان سهامدار عمده بانک سینا درنظر دارد تا 10 درصد از سهام این بانک را طی معامله بلوکی عرضه کند که تاکنون زمان دقیق انجام این برنامه و قیمت پایه آن مشخص نشده است و این موضوع به شرایط معامله بستگی دارد.

شفیعی پور افزود: بنیاد مستضعفان پیشتر طی دو مرحله اقدام به واگذاری بلوک 17 درصدی سهام بانک سینا نمود که این برنامه به دلیل عدم تناسب شرایط متقاضیان خرید سهام با شرایط در نظر گرفته شده در آگهی عرضه بلوکی اجرایی نشد و اکنون بنیاد مستضعفان برای سومین تصمیم به واگذاری بلوکی سهام بانک سینا نموده است.

بر اساس این گزارش، برخی از گمانه زنی ها و خبرها پیرامون عرضه بلوک سهام بانک سینا حاکی از آن است که این معامله طی چهارم اسفند ماه جاری به قیمت پایه هر سهم 195 تومان انجام می شود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر