بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
شرکت کارگزاری نهایت نگر ارایه کرد

تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری مسکن زاینده رود

بررسی رفتار امواج نشان می دهد که این حرکت صعودی قیمت می تواند در قالب یک 5 موجی باشد و اکنون اصلاح قیمت با یک حرکت سه موجی انجام گرفته و در حال حاضر به نظر می رسد قیمت با قرار گرفتن بر روی تراز 50 درصد فیبوناچی ریتریسمنت، به انتهای این اصلاح نزدیک شده است.
کد خبر : ۱۶۱۲۸۷
نویسنده :
ارشن

در نمودار قیمت سهام شرکت سرمايه‌ گذاري مسكن زاينده رود با نماد معاملاتی "ثرود"، همانطور که مشاهده می نمایید، قیمت در طول 31 روز معاملاتی، نزدیک به 50 درصد بازدهی را از خود به جای گذاشته و سپس در مدت 8 روز کاری، در حدود 10 درصد از حرکت صعودی را برگشته و اصلاح کرده است. بررسی رفتار امواج نشان می دهد که این حرکت صعودی قیمت می تواند در قالب یک 5 موجی باشد و اکنون اصلاح قیمت با یک حرکت سه موجی انجام گرفته و در حال حاضر به نظر می رسد قیمت با قرار گرفتن بر روی تراز 50 درصد فیبوناچی ریتریسمنت، به انتهای این اصلاح نزدیک شده است. همچنین قیمت در نمودار ایچیموکو در زیر تن کن سن و کی جن سن قرار گرفته است که در حال حاضر نشان از ضعف خریداران در این نماد دارد. چنانچه قیمت بتواند خود را به بالای کی جن سن برساند، می تواند نشانه ای از قدرت گرفتن خریداران در این نماد باشد.

همچنین در نمودار PNF قیمت در سمت عرضه قرار داشته و احتمال تشکیل دو O دیگر در نمودار می رود و همین موضوع، خرید در این محدوده را پر ریسک کرده است. لذا بهتر است تحرکات قیمت را در این محدوده زیر نظر داشت. چرا که پتانسیل شروع یک رالی صعودی از این محدوده بسیار بوده و تنها در صورتی که در روزهای آتی قیمت در زیر محدوده‌ 1400 ریال بسته شود، سناریوی بالا بی اعتبار خواهد شد اما چنانچه قیمت به محدوده مورد نظر واکنش نشان بدهد، انتظار می رود قیمت تا محدوده 2000 ریال رشد کند.

تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری زاینده رود:

تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری زاینده رود:

تحلیل تکنیکال سرمایه گذاری زاینده رود:

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
ای که گفتی یعنی چه؟