بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
با اعلام شفاف سازی "شتران" و "شبندر":

گروه پالایشگاهی قرمز پوش شد

شرکت پالایش نفت تهران پیش بینی درآمد برای هر سهم خود در سال مالی 95 با سرمایه 8 هزار میلیارد ریال را مبلغ 328 ریال اعلام کرد. این شرکت پالایشی برای سال مالی جاری مبلغ 282 ریال سود برآورد کرده بود که همانطور که عنوان شد برای سال مالی 95 با تعدیل مثبت 16 درصدی همراه شده است.
کد خبر : ۱۶۱۵۱۳
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت پالایش نفت تهران بالاخره بودجه سال مالی آتی خود را با رشد سودآوری برآورد و روانه کدال کرد تا اولین شرکت گروه در ارائه پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 95 باشد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت پالایش نفت تهران پیش بینی درآمد برای هر سهم خود در سال مالی 95 با سرمایه 8 هزار میلیارد ریال را مبلغ 328 ریال اعلام کرد. این شرکت پالایشی برای سال مالی جاری مبلغ 282 ریال سود برآورد کرده بود که همانطور که عنوان شد برای سال مالی 95 با تعدیل مثبت 16 درصدی همراه شده است. نكته حائز اهميت در این گزارش رشد 54 درصدي سود عملياتي شركت نسبت به سال قبل می باشد.

همچنین معاملات خرد سهام این شرکت در بازار عادی فرابورس که در روزهای گذشته با صف خرید و اقبال سهامداران همراه شده بود، در حال حاضر در محدوده منفی تابلوی معاملات در قیمت 556 تومان با صف فروش بیش از 2.5 میلیون سهمی همراه است.

در پایان گفتنی است که چندی قبل با شایعاتی در خصوص افزایش سرمایه "شبندر" معاملات سهام این گروه با موجی صعودی همراه شده بودند که طی روز جاری با اعلام شفاف سازی از طرف مسئولین این شرکت مبنی بر اینکه پالایشگاه نفت بندر عباس در حال حاضر برنامه ای برای افزایش سرمایه در دست اقدام ندارد، همه نمادهای این گروه قرمز پوش شدند و برخی نمادها نیز از صف خرید به صف فروش رسیدند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
هنوز افزایش سرمایه شرکت شبریز در پورتال بورس - ثبت نشده و سود سال مالی 93 پرداخت نشده - لطفا ناظر بورس بررسی کند - پالایشگاه تبریز - البته افزایش سرمایه شپدیس هم ثبت نشده در پورتفوی اینترنتی کاربران
اشکان
-
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
با سلام پالایشیها حسابی مثبت میشند فقط صبر داشته باشید قیمت روی 1000 ت ببینید شبندر شپنا تهران و و و
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
از هفته آینده شاوان و شبندر در صف خرید و به اوج قیمت خواهند رسید . توصیه می شود خریداری گردد