بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

آخرین نگاه سال جاری به وضعیت تکنیکی "وصنعت"

از مهمترین زیر مجموعه های "وصنعت" می توان به سیمان فارس و خوزستان، ایران خودرو، لیزینگ صنعت و معدن و بانک پاسارگاد اشاره کرد که تغییر قیمت هر کدام از شرکت های فوق می تواند بر این نماد تأثیر گذار باشد.
کد خبر : ۱۶۱۷۹۶
نویسنده :
نهایت نگر
شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن با نماد معاملاتی "وصنعت" که سال مالی منتهی به 30 آذرماه دارد، در دوره 12 ماهه سود 264 ریالی محقق نموده و نسبت به سال گذشته افت 11 درصدی داشته که این افت عمدتاً به دلیل عدم فروش سرمایه گذاری ها بوده است. از مهمترین زیر مجموعه های "وصنعت" می توان به سیمان فارس و خوزستان، ایران خودرو، لیزینگ صنعت و معدن و بانک پاسارگاد اشاره کرد که تغییر قیمت هر کدام از شرکت های فوق می تواند بر این نماد تأثیر گذار باشد.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، از آنجایی که قیمت سهم در روزهای گذشته اصلاح مناسبی را تجربه کرده است، بر آن شدیم تا نگاهی به آخرین وضعیت تکنیکی این نماد داشته باشیم.

در نمودار قیمت سهام شرکت فوق در تایم فریم ماهیانه اما به نظر می رسد در آغاز موج 5 ام صعودی هستیم و اکنون قیمت در حال ساخت امواج داخلی این موج است. بهترین نقطه ورود می تواند در انتهای موج دوم از این 5 موجی باشد اما در مقطع فعلی نیز قیمت در حال ساخت موج 1 از 5 باشد که اصلاح فعلی به نظر می رسد خاتمه موج 4 از 1 از 5 باشد. سپس انتظار داریم وارد 2 از 5 شده و پس از آن محدوده جذابی برای خرید بلند مدت رؤیت شود. این موج شماری در نمودار زیر به خوبی نشان داده شده است.

آخرین نگاه سال جاری به وضعیت تکنیکی

در نموداری دیگر در تایم هفته ای شاهد تشکیل تراز حمایتی توسط سه جزء ایچیموکو در زیر قیمت در همین محدوده هستیم که اهمیت باند حمایتی فعلی را دو چندان می نماید.

آخرین نگاه سال جاری به وضعیت تکنیکی

در تایم فریم روزانه نیز شاهد این هستیم که قیمت به انتهای موج 4 از 1 از 5 بزرگ رسیده است و در همین گام، قیمت جذابی را برای نوسانگیری خرید فراهم ساخته است. این اصلاح از گام 156 تا 127 تومان انجام شده است و به نظر می رسد باند حمایتی 124 تا 132 تومان انتهای افت قیمت بوده و پس از آن شاهد رشد قیمت باشیم.

آخرین نگاه سال جاری به وضعیت تکنیکی

ماحصل تحلیل های فوق در نمودار PnF نیز به زیبایی مشخص است:

آخرین نگاه سال جاری به وضعیت تکنیکی

جمع بندی مطلب فوق اینکه خرید در باند حمایتی 124 تا 132 تومان با رعایت حد ضرر 118 تومان و حد سود اول و دوم 150 و 164 تومان می توان اقدام به معامله خرید جهت نوسانگیری و یا با رعایت حد ضرر 90 تومان جهت همراهی در روند بلند مدت با هدف محدوده 224 نمود.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های شرکت کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر