بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر : ۱۶۲۲۸۳

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت فراورده های غذایی و قند چهارمحال براساس گزارش شفاف سازی در خصوص پیش بینی سود هر سهم سال مالی 95، با توجه به تغییرات با اهمیت رخ داده در اطلاعات مربوط به سال مالی 1394 موارد به شرح ذیل جهت استحضار تقدیم می گردد

1-علت اصلی و عمده تعدیل با اهمیت اطلاعات حسابرسی نشده عملکرد سال مالی 94 نسبت به اطلاعات حسابرسی شده منتشره مربوط به کاهش درآمد حاصله از تصفیه شکر خام مالکیتی بوده که براساس اعلام تخصیص شکر خام وارداتی سهمیه ای توسط مراجع ذیربط پیش بینی شده بود این امر در مدت باقیمانده سال 94 انجام پذیرد لیکن متاسفانه تحقق نیافت. ضمنا رسیدگی به اطلاعات مذکور توسط سازمان حسابرسی در روزهای پایانی سال انجام در نتیجه اطلاعات جسابرسی شده در تاریخ 26/12/94 اعلام و منتشر گردید.

2-در اطلاعات حسابرسی نشده پیش بینی شده بود کل موجودی شکر سفید چغندری بفروش برسد لیکن مقدار هزار تن به سال بعد انتقال گردد از این رو در اطلاعات حسابرسی شده مبلغ فروش شکر تولیدی از چغندر کاهش یافته است.

3-در خصوص پیش بینی میزان خرید و تصفیه شکر خام مالکینی در سال 95 مزید استحضار اینکه با ایجاد تغییرات مدیریتی در تاریخ 17/09/94 رویکرد عملیاتی این شرکت جهت تصفیه شکر خام عمدتا به صورت مالکیتی بوده و مدیریت جدید با توجه به امکان نقدینگی لازم جهت خرید شکر خام وارداتی در نظر دارد در سال 95 عمده فعالیت خود را به صورت خرید و تصویه شکر خام وارداتی انجام دهد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهران
GERMANY
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
این شرکت سال بعد تعدیل های مثبت پی در پی رو خواهد داشت. با توجه به تمکن مالی مالک جدید شرکت و همچنین انجام واردات شکر خام توسط خود شرکت ها و همچنین کاهش تعرفه واردات شکر از این شرکت امسال خیلی خواهیم شنید.