بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
طی معاملات روز جاری بازار ارز، سکه و طلا رقم خورد:

نرخ فروش هر دلار آمریکا 3480 تومان شد/ دلار همچنان در مدار ارزانی

در حالی در بازار آزاد هر دلار آمریکا 3480 تومان به فروش می رسد که در سامانه آنلاین سنا قیمت خرید این ارز به محدوده 3460 تومان کاهش و قیمت فروش آن به قیمت 3470 تومان افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۶۲۷۱۷
نویسنده :
یارمحمدی

طی معاملات روز جاری نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد با رشد اندکی نسبت به روز گذشته از 3472 تومان به قیمت 3480 تومان رسید.

به گزارش بورس نیوز، در حالی در بازار آزاد هر دلار آمریکا 3480 تومان به فروش می رسد که در سامانه آنلاین سنا قیمت خرید این ارز به محدوده 3460 تومان کاهش و قیمت فروش آن به قیمت 3470 تومان افزایش یافته است. همچنین بانک مرکزی نیز طی معاملات روز جاری نرخ دلار مرجع را با یک ریال کاهش نسبت به روز گذشته، مبلغ 3028 تومان اعلام کرد تا شکاف میان نرخ مرجع و نرخ دلار بازار آزاد را به 452 تومان برساند.

بر این اساس، از ماه های پایانی سال گذشته و پس از جدی شدن موضوع تک نرخی شدن ارز و ایجاد بازار مشتقه ارزی، هر دلار آمریکا به محدوده کمتر از 3500 تومان کاهش یافت و اکنون نیز مدتی است که در این محدوده در حال نوسان می باشد و به اصطلاح برخی فعالان این بازار در مدار ارزانی قرار گرفته و به نظر می رسد در کوتاه مدت نیز شاهد رشد این ارز و خروج آن از محدوده ایجاد شده، نباشیم.

در بازار سکه و طلا نیز، طی معاملات امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 105 هزار و 120تومان رسیده که نسبت به روز گذشته با رشد 600 تومانی همراه شده است. سکه تمام بهار آزادی نیز به دنبال این افزایش قیمت با رشد 6500 تومانی به قیمت یک میلیون و 29 هزار تومان رسید. همچنین نیم سکه هم تاکنون در قیمت 546 هزار تومان مورد معامله قرار گرفته است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر