بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
20 ارديبهشت ماه جاري صورت مي پذيرد؛

عرضه بلوك مديريتي "بترانس" توسط "وبانك"

عرضه بلوك مديريتي
دقايقي پيش اطلاعيه اي مبني بر برنامه فروش بلوك مديريتي شركت ايران ترانسفو از پرتفوي شركت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي روي خروجي سايت شركت بورس قرار گرفت.
کد خبر : ۱۶۳۱۶۴
نویسنده :
كيوان فر
دقايقي پيش اطلاعيه اي مبني بر برنامه فروش بلوك مديريتي شركت ايران ترانسفو از پرتفوي شركت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي روي خروجي سايت شركت بورس قرار گرفت.
به گزارش بورس نيوز، در اين اطلاعيه آمده اين بلوك مديريتي 35.13 درصد از سهام "بترانس" را شامل مي شود و عرضه مذكور 20 ارديبهشت ماه جاري در بازار اول به قيمت پايه هر سهم 1630 تومان به صورت يكجا و نقد روي ميز فروش مي رود.
بر اين اساس به نظر مي رسد در صورتي كه براي اين بلوك مديريتي خريداري اعلام آمادگي كرده و معامله انجام شود، بر مبناي قيمت پايه در نظر گرفته شده در متن آگهي به ازاي هر سهم "وبانك" حدود 40 تومان سود شناسايي خواهد شد.
اين آگهي در حالي روي سايت شركت بورس منتشر شده كه چند روزي است صحبت هايي پيرامون برنامه اين سهامدار عمده براي عرضه بلوك مذكور در بازار سهام به ميان آمده بود.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
hatef
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
سلام دوستان.چرا زودتر نماد سهم بسته نمیشود برای جلوگیر از پایمال شدن حقوق سهامداران جز.
سپاسدارشماییم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
الکی بالا کشیدند ارزش سهم آنقدر نیست سودش خیلی پایین است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
پول این سهم 300 تومنه