بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر : ۱۶۳۳۴۸
شركت فولاد خوزستان " فخوز " بعد از افزایش سرمایه ۸۱ درصدی در بهمن سال گذشته، مهلت استفاده از سهام حق تقدم را تمدید کرد.
به گزارش روابط عمومي شركت فولاد خوزستان، با برگزاری مجمع فوق العاده در 28 بهمن 94، اين شركت سرمایه اسمی 800 میلیارد تومانی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی 612 میلیارد تومانی و سود انباشته 35.2 میلیارد تومانی به بیش از 1.447میلیارد تومان افزایش داده است.
بر همین اساس، "فخوز" تمدید مهلت استفاده از سهام حق تقدم را 10تا 25 اردیبهشت 95 تعیین کرده و اصلاح نموده است. متقاضیان در این مدت می توانند نسبت به پرداخت وجه و خرید سهام حق تقدم اقدام کنند.
فولادخوزستان بعد از افزایش سرمایه 81 درصدی، سود هر سهم سال مالی جاری را به 23 ریال اصلاح کرده است. درصورت تداوم رشد قیمت های جهانی فولاد و تثبیت قیمت های کنونی امکان دور نمایی روشن برای این صنعت فراهم میسازد.
این شرکت در 12 ماه سال گذشته قادر به فروش بیش از 930 تن اسلب به ارزش هزار و 134 میلیارد تومان و بیش از 2.6 میلیون بلوم و بیلت به مبلغ دو هزار و 878 میلیارد تومان شده و در مجموع بیش از 4 هزار میلیارد تومان محصول به فروش رسانده است.
شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام در کشور به شمار می رود و یکی از بنگاه های پیشرو اقتصادی و در سال گذشته تنها فولادساز بزرگ کشور بوده که علیرغم شرایط دشوار بازارهای داخلی و خارجی، با تدابیر مناسب اقتصادی برنامه تولید خود را کاهش نداده و آن را تمامابه اجرا گذاشته است. این شرکت در مجاورت شهر اهواز، مرکز استان خوزستان درجنوب غربی کشور، واقع شده است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر