بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
با توجه به تصمیمات هیأت مدیره شرکت و با هماهنگی سهامداران عمده "توریل" قصد دارد در سال مالی 95 طبق استراتژی های تدوین شده نیم نگاهی به سرمایه گذاری های خود بیاندازد و آنها را در حوزه حمل و نقل افزایش دهد.
کد خبر : ۱۶۳۵۶۱
نویسنده :
یارمحمدی
علیرغم وجود شرایط بد اقتصادی سال 94 عملکرد واقعی شرکت توکاریل مناسب بود. گزارش عملکرد سال مالی گذشته این مجموعه در حال حسابرسی می باشد و تا حدودی موفق به پوشش مناسب سود هر سهم برآورد شده در بودجه این مجموعه شده است و طی چند روز آینده جهت اطلاع سهامداران به سازمان بورس ارائه خواهد شد.

معاون مالی و اداری شرکت توکاریل ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در رابطه با برنامه های سال مالی جاری این شرکت گفت: با توجه به تصمیمات هیأت مدیره شرکت و با هماهنگی سهامداران عمده "توریل" قصد دارد در سال مالی 95 طبق استراتژی های تدوین شده نیم نگاهی به سرمایه گذاری های خود بیاندازد و آنها را در حوزه حمل و نقل افزایش دهد.

امید سخایی در ادامه افزود: همچنین این مجموعه در نظر دارد با توجه به نیاز کارفرمای اصلی، بهره وری از ناوگان حمل و نقل خود را نیز در جهت رشد و توسعه فعالیت هایش، در سال جاری افزایش دهد.

این مقام مسئول از عرضه سهام شرکت آسیا سیر ارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: انجام مقدمات اولیه برای ورود و عرضه سهام شرکت آسیا سیر ارس که یکی از زیر مجموعه های شرکت توکاریل می باشد، در بازار سرمایه آغاز شده و مراحل پذیرش آن نیز تا حدودی صورت گرفته است. در حال حاضر نیز این مجموعه در حال تبدیل به شرکت سهامی عام و طی مراحل قانونی برای رسیدن به الزامات فرابورس می باشد.

سخایی در پایان در خصوص تأثیر این عرضه سهام بر ارزش "توریل" عنوان کرد: عرضه اولیه سهام شرکت آسیا سیر ارس در بازار سرمایه بر ارزش شرکت توکاریل و NAV سهامدار عمده آن قطعاً تأثیر قابل توجهی خواهد داشت اما میزان این اثر را به قیمتی عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار فرابورس بستگی دارد. اما همانطور که عنوان شد انجام این فرآیند در زمانی مناسب برای هر هلدینگی مطلوب واقع خواهد شد و اثرات مثبتی بر آن در بر خواهد داشت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
توريل يكي از با بنيادترين سهمهاي بازار است و بزودي همه را شگفت زده خواهد كرد ، اين سهم ارزنده توانايي رسيدن به قيمت 400 تومان را در كوتاه مدت به راحتي خواهد داشت ....
ناشناسس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
در پی رشد توریل وتوکا امروز استارت خود را زد 40 درصد توریل را توکا دارد غا فل نشید.