بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
طی برنامه بازدید از سایپا کاشان صورت پذیرفت؛

تست خودروی CS35 برای آغاز عرضه انبوه از خرداد ماه

این خودرو با همکاری فورد وچانگان طراحی و تولید شده است و در مرحله اول به صورت CBU در اختیار هموطنان قرار گرفت که با توجه به طراحی داخلی و کیفیت مناسب مواد مصرف شده داخل کابین حس خوب رانندگی را به راننده انتقال می دهد.
کد خبر : ۱۶۳۹۱۸
نویسنده :
قاسمی

استقبال بالا از خودرو های شاسی بلند و کراس آور در ایران باعث شد تا سایپا هم برای تکمیل سبد محصولات خود، خودروهای جدیدی را وارد بازار کند.

گروه خودرو سازی سایپا در سال گذشته خودرو 35CS را به صورت CBU و تعداد محدود به بازار عرضه کرد، این خودرو توسط یکی از بزرگترین و با سابقه ترین خودرو ساز های چینی به نام چانگان ساخته می شود که هم اکنون خط تولید آن در سایت سایپا کاشان فعال است.

به گزارش خبرنگار اعزامی بورس نیوز، فریبرز شهباز در مراسم معرفی و تست جاده ای خودرو CS35 در جمع خبرنگاران خبر آغاز تولید انبوه این خودرو از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری را اعلام کرد و گفت: با دانش فنی متخصصان داخلی خودرو 35CS به مرحله تولید آزمایشی رسیده و هم اکنون آماده تولید انبوه این خودرو در نیمه دوم خرداد ماه هستیم.

وی ادامه داد: در سال اول تولید 21 درصد از قطعات این خودرو ساخت داخل بوده که در سال دوم به 40 درصد خواهد رسید و سایپا کاشان در حال رایزنی برای صادرات این محصول به دلیل پتانسیل بالا است.

مدیر عامل سایپا کاشان خودرو CS35 را با توجه به طراحی و امکانات یکی از خودرو های روز دنیا دانست و افزود: این خودرو با همکاری فورد وچانگان طراحی و تولید شده است و در مرحله اول به صورت CBU در اختیار هموطنان قرار گرفت که با توجه به طراحی داخلی و کیفیت مناسب مواد مصرف شده داخل کابین حس خوب رانندگی را به راننده انتقال می دهد.

شهباز افزود: خودرو CS35با 8 رنگ متنوع تولید می شود و نمایندگی های فروش و پس از فروش آمادگی ارایه خدمات رسانی به مشتریان را دارند. قیمت وارداتی خودرو CS35 در مرحله اول 88 میلیون تومان بود که در حال حاضر با توجه به تولید داخلی این محصول در سایپا کاشان به قیمت 64 میلیون تومان تقلیل یافت البته فروش این خودرو در اردیبهشت ماه با 2 میلیون تومان تخفیف در اختیار هموطنان قرار می گیرد.

این خودرو دارای موتور چهار سیلندر خطی 16 سوپاپ، 1600 سی سی و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، 5 سرعته دستی است. نوع سوخت 35 CSبنزینی بود و مصرف سوخت این خودرو حدود 7 لیتر در هر 100کیلومتر می باشد. از نظر وزن نیز 1270 کیلوگرم بوده و بر خلاف بقیه خودرو های شاسی بلند ارتفاع شاسی آن از سطح زمین کمتر و شاسی خودرو سواری است.

آپشن های 35 CSهمچون فرمان برقی، چهار کیسه هوا، مجهز به سیستم ایزوفیکسی کامپیوتر اطلاعات سفر، رینگ آلومینیومی، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده با هوا، سانروف و چراغ روشنایی روز می باشد.

در خاتمه این نشست در بخش پرسش و پاسخ اصحاب رسانه از مدیر عامل سایپا کاشان، سوالاتی در خصوص جزییات همکاری سایپا و سیتروئن پرسیده شد که مهندس شهباز در پاسخ گفت: مذاکرات توسط مدیران ارشد این دو خودرو ساز انجام شده و ترجیحاً نتیجه نهایی و جزییات این همکاری توسط خود مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا تشریح و اعلام شود.

مدیر عامل سایپا کاشان در خصوص ورود این شرکت به بورس گفت: چندین بار این تصمیم گرفته شده اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی فعلا تصمیمی برای ورود به بورس نداریم.

در پایان بعد از نشست مدیران ارشد سایپا کاشان با اصحاب رسانه، خبرنگاران از خط تولید این محصول بازدید و تست خودرو CS35 توسط خبرنگاران انجام و مورد ارزیابی قرار گرفت.



جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
GERMANY
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
حالم به هم می خوره از خودروی چینی اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
البته به نظر من خودروهای چینی دو منظوره هستن؛ اونا نه تنها آدم رو این ور-اون ور می برن، بلکه آبروی آدم رو هم می برن!
صاحب اول و آخرش هم که همون خریدار اوله که به پای هم پیر میشن...