بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایدههای نوین و خلاقانه توانسته شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
به گزارش
بورس نیوز به نقل از ایسنا، در این نظرسنجی که از ۲۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشتماه امسال توسط
سایت دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند ایران برگزار شد، بانک
گردشگری موفق شد؛ موثرترین تبلیغات را در این نظرسنجی عمومی داشته باشد.
بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایدههای نوین و خلاقانه توانسته شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
مهدی اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در اینباره گفت: خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپینها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هموطا از شرکتهای وابسته به این بانک به گونهای پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایهریزی و اجرا شود.
وی در ادامه افزود: ثبات در رویههای مناسب تبلیغاتی یکی از مهمترین بخشها در اثربخشی آن است و میتوان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هموطا در تمامی مراحل فعالیتها نقش بهسزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاشهای شبانهروزی «محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هموطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر کنم.
اسدی با خلاقانه دانستن طرحهای سایر بانکها اظهارداشت: بانکهای دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کردهاند و مسلما طرحهای تبلیغاتی سایر بانکها قابلیتهای فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیباییهای بصری در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانکهای ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد، کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانکها و عموم مردم و علاقهمندان میتوانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانکهای ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یکبار امکانپذیر بود، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.
بانک گردشگری طی چند سال گذشته با استفاده از ایدههای نوین و خلاقانه توانسته شکل تازهای از تبلیغات را از نظر اثرگذاری مردمی با رعایت طراحی محصول و خدمات، همراه با دقت در زیبایی بصری توأم با سادگی طرح به اجرا بگذارد.
مهدی اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در اینباره گفت: خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در این بانک از ابتدا به نحوی صورت پذیرفته که بتوان از تجارب و اثربخشی خدمات در یک کمپین برای دیگر کمپینها بهره برد و این مهم با تاسیس شرکت هموطا از شرکتهای وابسته به این بانک به گونهای پیش رفت که دانش کسب شده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفمند و بر پایه استانداردها و خرد جمعی پایهریزی و اجرا شود.
وی در ادامه افزود: ثبات در رویههای مناسب تبلیغاتی یکی از مهمترین بخشها در اثربخشی آن است و میتوان گفت این بانک در طی چندسال گذشته این رویه را توانسته به خوبی حفظ و اجرا کند، که البته هماهنگی و تشکیل اتاق فکری متشکل از کارشناسان روابط عمومی بانک و مشاورین و کارشناسان برندینگ و آتلیه شرکت هموطا در تمامی مراحل فعالیتها نقش بهسزایی در آن داشته و در این میان باید از تلاشهای شبانهروزی «محمدعلی مشکیان» مدیرعامل شرکت هموطا که حضور مهمی در مدیریت موارد ذکر شده داشته تقدیر و تشکر کنم.
اسدی با خلاقانه دانستن طرحهای سایر بانکها اظهارداشت: بانکهای دیگر نیز در زمینه تبلیغات بسیار خوب و موثر عمل کردهاند و مسلما طرحهای تبلیغاتی سایر بانکها قابلیتهای فراوانی در جذب مخاطب و القای پیام خود را دارا است و قطعا ایجاد فضای رقابتی در طراحی تبلیغات علاوه بر زیباییهای بصری در ارایه پیام مناسب موثر خواهد بود.
به گزارش ایسنا، در نظرسنجی سراسری تبلیغات و روابط عمومی بانکهای ایران که توسط سایت دنیای تبلیغات با سوال «به نظر شما طی سه سال گذشته، تبلیغات و اقدامات ارتباطی کدام بانک بیشترین تأثیر را داشته است؟» برگزار شد، کارشناسان تبلیغات، مشتریان بانکها و عموم مردم و علاقهمندان میتوانستند با مراجعه به این سایت به عنوان رسانه تخصصی تحلیلی، خبری و آموزشی تبلیغات ایران به تبلیغات یک تا سه بانک از میان بانکهای ایران رأی داده و پس از ثبت رأی که برای هر کاربر فقط یکبار امکانپذیر بود، نتایج را نیز در هر مرحله از نظرسنجی مشاهده کنند.
جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.
https://telegram.me/boursenews_ir
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
از توقف 5 ماهه این سهم ( وگردش ) و بیچاره شدن سهامدارانش بنویسید.بدبخت شدیم 5 ماه است پولمان حبس شده
پاسخ
لطفا نماد بانک را باز کنید تا پول بلوکه شده مردم بدبخت از سهام این بانک نجات یابد.
پاسخ
فقط ذوب افزایش سرمایه سنگین تعدیل مثبت بالا فروش بخشی از سهام شرکت به خارجیها
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه
نظرسنجی
نظر شما درباره نحوه واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس چیست؟