بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

آب و برق گران شد

کد خبر : ۱۶۴۱۹۵
بر اساس مفاد قانون بودجه ۹۵ کل کشور که امروز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، هزینه آب و برق مصرفی شهروندان در سال ۹۵ افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس بند «ج» تبصره 6 قانون بودجه سال 95 کشور که امروز از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد، وزارت نیرو از طریق شرکت‌های آبفای شهری سراسر کشور مکلف است علاوه بر دریافت نرخ آب ‌بهای شهری به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب مبلغ 150 ریال از مشترکان آب دریافت کند. همچنین طبق بند «ه» این تبصره وزارت نیرو موظف است علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلووات ساعت برق فروخته شده مبلغ 30 ریال به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه درج و از مشترکان برق به استثنای مشترکان خانگی روستایی و چاه‌های کشاورزی دریافت کند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
دولت اول گرون ميكنه بعد 2 ماه خبرشو اعلام ميكنه!!!
علی
Germany
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
سلام در تیتر بالا تورم منفی شد ؟؟؟ چراگران شد ؟؟ تورم ساختگی است ؟؟؟ چرا ؟؟؟
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
می خواستم حرفی بزنم فکرکردم و به این نتیجه رسیدم که چیزی نگویم بهتر است خداوند به همه ما صبر دهد
ناشناس
United States of America
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
گاز چی بس یادتون رفت؟از زمستونم بیشتر اومده