بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

پوستر عجیب احمدی نژادی ها در زنجان

کد خبر : ۱۶۴۲۶۸
پس از شعارهای انتخاباتی و رونمایی از پوسترهایی که عنوان می شود بطور خودجوش از سوی هواداران او در سفرهای اخیرش منتشر شده، در حاشیه سفر احمدی نژاد به زنجان از پلاکاردی انتخاباتی با سروده ای توهین آمیز برای رای به رییس جمهور سابق رونمایی شد.این سروده توهین آمیز به مردم و منتخب آنان به گونه ای بود که برخی دیگر آن را با مخدوش کردن بخش های توهین آمیزش بدست گرفتند.
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
عباس
United States of America
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
متاسفم برای مردم شهرم..کسی ک ایران رو نابود کرد باز رفتن استقبال بدبختی
amir
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
کلا 500 نفر هم نمیشدند...
ناشناس
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
با این روند یارانه همه حذف میشه بهش رای میدم اگه بیاد قیمتا را برگردونه به قبل برنامه هدفمندی یارانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
أما من افتخار ميكنم به مردم شهرم،كه انتخاب هوشمندانه دارن.اينم ميدونم كه نظرم ثبت نميشه.درود بر أحمدي قهرمان
فرزاد
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
بله، بله، دور کامنت شما عجب هاله نوری جمع شده. :)
همه
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
دیدی که نظرت هم ثبت شد(در واقع اینو گفته بودی که ثبت بشه) بهرحال هم نظرت رو ببین و هم ضایع شدنت را
ناشناس
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
معمولا مردم تهران خیال میکنند کل کشورند و همه باید تابع امیال اونها باشند.
حالا چون نتونستند حکومت رو از دست احمدی‌نژاد دربیارند عقده نسبت به احمدی نژاد پیدا کردند. یکی نیست بگه از دست خاتمی هم نتونستید دربیارید.
علي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
خيلي متاسفم براي مردمي كه خودشون به خواب غفلت زدن و نميدانن كه اين مرد چه بلاي سرآنها اورده مردي كه معاونش دزد بود مردي كه مردم راباوعدهاي بيخودي سركار ميگذاشت حقشان استتتتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اون دوره چیزی به ما نماسید! از الان اماده ایم اماده برای اختلاس میلیاردی! نوکرتم محموتی!!
رستمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
منم واقعا متاسفم از این همه گردن خم کردنها در برابر سعودیها..........به هموطنت تجاوز هم شد اما دریغ از یک عکس العمل
ناشناس
United States of America
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
واقعا جای تاسف هست این آقا احمدینزاد باید محاکمه شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
نشانه استبدادو دیکتاتوری در شعار آخری است اگر کسی به محود رای ندهد فاطمی نیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
سلام:عباس اقا برای خودت متاسف باش وبه شعور مردم شهرت توهین نکن .واگر کمی چشم بصیرت داشتی ومشکلات بوجود امده در این سه سال را رصد میکردی این حرف را نمیزدی
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
ایشون بهتره چند صباحی در روستای خودشان....آرادان گرمسار استراحت کنند..
ناشناس
United States of America
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
علیرضا منهم برای شما متاسفم تشخیص ندادی که این دولت خزانه خالی و ویرانه احمدی نزاد را تحویل گرفت آن با فروش نفت 120 دلاری 54 در صد منفی این دولت با نفت30 درصد رشد مثبت.
ناشناس
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
اقا بیخیال این علیرضا باشید بنده خدا کسالت داره ...
ناشناس
United States of America
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
چه خوشتون بیاد چه بدتون بیاد 96 احمدینژاد رییس جمهوره تب نکنین یه وقتی!
فرزاد
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
ههههههه شوخی بامزه ای بود، خیلی خندیدیم.
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
بدوستی میگفتم میدانی چرا با این همه مشگل دسته پنچه نرم میکنیم گفت نه گفتم علتش نا آگاهی وبس شما فقط کافیست قیمتهای زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی را با قیمتهای آقای دولت پاکدستان مقایسه کنید متوجه همچی خواهید شد
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
در کشور مامتاسفانه کمبود رجال سیاسی است بعضی دارای چندین پست سیاسی هستند .این شیفته گان قدرت چرا به دیگران اجازه شرکت در قدرت سیاسی را نمیدهند؟
اقای احمدی نزاد هم یکی از انها است
هموطنان عزیز! احمدی نزاد تمام شد وهر طرح وبرنامه ای داشت در دوران ۸ ساله انجام داد .اگر به فکر کسی دیگری برای رییس جمهوری اینده هستیم بگذارید فرد دیگری با داشتن برنامه های تازه برای حل مشکلات کشورمان پا به میدان بگدارد
ناشناس
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
در نظام نه کشور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمدی نژاادی
Germany
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
مهم اینه که رفاه و آگاهی از مردم گرفته بشه و تنها کسیکه میتونه اینکارو با موفقیت انجام بده قهرمان احمدی نژاده!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
رئیس جمهوری که با نفت بشکه ای 160 دلار تورم 300درصدی و بی ارزش کردن پول ملی جزو افتخاراتش با نفت بشکه ای 40 دلار قحطی را برایمان به ارمغان خواهد آورد
ناشناس
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
چرا نفت شد ۱۶۰ دلار؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
چون چند روزه بورس بالا میره همه شدن ضد احمدی نژاد
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
این افراد نتیجه زایش جامعه ای هستند با اقلیت خائن و اکثریت نادان...
ناشناس
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
چطوری اکثریت؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
بنده خدا حالا حالاها توخواب غفلتی اونی ایرانو بد بخت کرد که تو سایت خنداب سیمان ریخت اونی ایرانو بدبخت کرد که از روی خون شهدای هسته ای پا گذاشت وگهگاهی بصورت گزینشی خونه یه شهید یا یه جانباز میره فکر میکنه مردم هالو هستند دو جوان بهشون تو عربستان تجاوز جنسی شد دو خانواده برا همیشه سراکنده شدن وزیر خارجمون بازم از دیپلماسی فعال میگه همه دیدن توترکیه سلمانشاه حتی یه نگاه هم به روحانی نکرد بازم خدا بحق امام زمان حفظ کنه رهبر عزیزمونو که اگه نهیب ایشان نبود اجساد حجاج مظلوم مارو هم نمیدادن
ناشناس
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
والا اگر سیمان نمی ریختن اونجا الان از گشنگی همگی زیر سیمان رفته بودیم!یادت نیست چه وضعی داشتینم؟از بس غذا نداشتیم دیگه لبنیات پالمی و برنج آرسنیک دار و ... می خوردیم و دارو هم نمی اومد!
علیرضا
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
اگر تعرضی به جوانان ما در عربستان شده کل نظام باید تو دهنی به انها بزند , نه یه وزیر .....
خوب زیرابی میری رضا خالی بند .