بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر : ۱۶۴۳۵۸
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامي تهران بزرگ اعلام کرد: ساعت 10 و 12 دقيقه 29 ارديبهشت ماه انفجاری در محدوده منطقه تهرانپارس، در شرق تهران اتفاق افتاد، که بلافاصله نيروهای پليس و واحد های امدادی در محل حاضر شدند.

 

اين مقام انتظامی عنوان داشت: پس از بررسی مشخص شد جوان 25 ساله ای که مشغول جمع آوری مواد بازيافتی سطل زباله بود، متوجه بسته ای شده و قصد بيرون آوردن آن را داشت اما ناگهان بسته مذکور منفجر که به مجروحيت جوان از ناحيه دست و صورت منجر گرديد.

 

وي افزود: به دنبال اين موضوع کارشناسان چک و خنثی سازی پليس، بلافاصله در محل حاضر و نسبت به بررسی حادثه اقدام کردند که در بررسي هاي فني مشخص شد مواد استفاده شده شامل مواد محترقه دست ساز بوده و هيچ گونه اثری از وجود مواد منفجره در بسته مذکور ديده نمي شود.

 

رييس پليس تهران بزرگ در ادامه ضمن توصيه به شهروندان در خصوص عدم نگهداري مواد محترقه و خطرساز در منزل، گفت: شهروندان در نظر داشته باشند که نگهداري مواد محترقه، خطرناک بوده و امکان بروز حادثه در هر لحظه وجود دارد و بر همين اساس از شهروندان درخواست مي شود در صورت وجود مواد محترقه در منزل و محل کار، موارد را به مرکز فوريت های پليسی 110 اطلاع دهند تا ماموران چک و خنثی سازی پليس پايتخت نسبت به جمع آوري آن اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر