بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ نفت و گاز پارسیان بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 با تحقق سود 1214 ریالی موفق به پوشش 50 درصدی سود برآوری 2445 ریالی شده است.
کد خبر : ۱۶۴۴۴۲
نویسنده :
جمشیدی

طی معاملات روز جاری با اعلام پیغام ناظر بازار فرابورس تعداد پنج میلیون سهم شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان با سرمایه 100 میلیارد ریالی برای اولین بار در بازار فرابورس عرضه شد و در نهایت هر سهم "حپارسا" 12700ریال قیمت خورد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ نفت و گاز پارسیان بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95 با تحقق سود 1214 ریالی موفق به پوشش 50 درصدی سود برآوری 2445 ریالی شده است. بر این اساس فعالان بازار سرمایه با توجه به کشف قیمت 12700ریالی برای هر سهم "حپارسا" و سود برآوردی 2445 ریالی آن نسبت پی بر ای حدود 5 مرتبه را برای هر سهم این مجموعه فعال در گروه حمل و نقل و انبارداری برگزیدند.

علاوه بر این، بر اساس آخرین نامه شفاف سازی منتشر شده روی سامانه کدال از سوی مدیر عامل مجموعه مذکور، "حپارسا" بر اساس عملکرد هشت ماهه با تناژ حمل به میزان 793 میلیون تن کیلومتر معادل 72 درصد از مقدار برآوردی در اولین پیش بینی درآمد موفق شده تا 70 درصد از سود برآوردی در بودجه سال مالی 95 را پوشش دهد.

بر اساس این گزارش، گروه حمل و نقل و انبارداری در حالی طی معاملات روز جاری پذیرای سهام شرکت تازه وارد توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان است که اغلب سهام شرکت های فعال در این گروه روند متعادل رو به نزول را سپری می کنند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین
ESTONIA
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
درسته که سهام کوچکی بود و ارزش اعتراض به رفتار ناشایست اغلب کارگزاری ها ندارد . اما این کارگزاری ها چقدر زبون و بی آبرو هستن که در زیر و رو کشیدن در سهام کوچک هم هیچ ابایی ندارند .