بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر : ۱۶۴۴۹۹
به گزارش بورس نیوز، با نگاهی دقیق تر به این کوچولوی دوست داشتنی و مقایسه آن با ام وی ام 110 قدیمی، می توان دریافت که بدون شک شرکت مدیران خودرو سریع‌ترین پیشرفت را در صنعت خودروسازی دارد و این شرکت بعد از مدت کوتاهی توانسته‌است به سطح نسبتا خوبی از تکنولوژی دست پیدا کند.
دقت در طراحی و سازگاری خوب تمامی سیستم های این خودرو کاملاً در رانندگی این خودرو مشهود است. تنوع رنگی جذاب ارائه شده از سوی شرکت مدیران خودرو، جذابیت روح ایتالیایی طراحی بدنه این خودرو را دو چندان کرده به طوری که چشم هر فردی را چندین ثانیه در خیابان ها به خود جذب میکند. به طور ی که MVM 110s NEWبه عنوان جدیدترین عضو خانواده مدیران خودرو، محصول زیبا، مدرن و با تکنولوژی ساخت بالاست که به لحاظ ابعاد کاملاً مناسب رانندگی در کلان شهر های شلوغ است.
استقبال فوق العاده مشتریان در طول تنها چند ماه پس از عرضه این خودروی جمع و جور با فروش بسیار بالا گواه همین موضوع است.
ام وی ام 110جدید قطعا خودرویی مناسب برای بانوان به شمار می‌رود که این قشر را راضی خواهد کرد. همچنین برای کسانی که نمی‌خواهند پول زیادی برای داشتن خودرویی کوچک برای داخل شهر پرداخت کنند و یا نگران پارک کردن ماشین هستند، این ماشین گزینه‌ای ایده‌ آل خواهد بود که با موتوری پرقدرت و بسیا کم مصرف، هزینه‌های کمی برای خریدارش در پی خواهد داشت.

استقبال گرم بازار از New MVM ۱۱۰ s، عضو دوست داشتنی خانواده مدیران خودرو

استقبال گرم بازار از New MVM ۱۱۰ s، عضو دوست داشتنی خانواده مدیران خودرو
اشتراک گذاری :
ارسال نظر