بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
به ازای هر سهم برای سال مالی آتی مبلغ 1274 ریال سود برآورد شده که این کاهش نسبت به سال مالی منتهی به 95.03.31 به دلیل کاهش درآمدهای غیر عملیاتی شرکت مثل درآمد تسعیر ارز می باشد.
کد خبر : ۱۶۴۵۸۵
نویسنده :
یارمحمدی

شرکت شیشه همدان در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 96.03.31 سود سهم خود را با 19 درصد کاهش نسبت به سال مالی گذشته خود اعلام کرد.

مدیر مالی شرکت شیشه همدان در خصوص علت کاهش سودآوری در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز توضیح داد: به ازای هر سهم برای سال مالی آتی مبلغ 1274 ریال سود برآورد شده که این کاهش نسبت به سال مالی منتهی به 95.03.31 به دلیل کاهش درآمدهای غیر عملیاتی شرکت مثل درآمد تسعیر ارز می باشد.

سعید صانعی ارمکی در ادامه افزود: سود عملیاتی "کهمدا" تغییر قابل توجهی نخواهد داشت. این مجموعه برای سال مالی 95.03.31 نیز مبلغ 1570 ریال سود برآورد کرده است که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی امیدواریم به طور کامل محقق گردد.

وی با اشاره به طرح توسعه "کهمدا" گفت: شرکت شیشه همدان طرح تولید انواع ظروف شیشه ای بطری و دارویی را دست اجرا دارد که تاکنون مراحل ساخت ساختمان آن انجام شده است و با توجه به اینکه هزینه 240 میلیارد تومانی برای این طرح برآورد شده، جهت تأمین منابع مالی به صندوق توسعه ملی جهت اخذ تسهیلات ارزی درخواستی ارسال شده و پیگیری های لازم در حال انجام می باشد.

صانعی در خصوص برنامه های فروش صادراتی شرکت گفت: این مجموعه در سال مالی جدید نیز صادرات خود را به کشورهای عراق، قزاقستان، ارمنستان و افغانستان ادامه خواهد داد. البته طرح توسعه مذکور با محوریت فروش صادراتی در حال انجام است و با توجه بر اینکه برآورد می شود مهر ماه سال 96 به بهره بردای برسد، اثر سود سودآوری بر "کهمدا" در سال مالی 96.03.31 نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: در صورت اجرای طرح توسعه به منظور اصلاح ساختار مالی و تأمین مالی این طرح احتمال افزایش سرمایه وجود دارد اما فعلا برنامه ای در این خصوص برای سال مالی آتی در دستور کار قرار نگرفته است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
دوستان عزيز اين شركن عمدا EPS پايين براي سال بعد اعلام كرده كه قيمت سهم رو بيارن پايين بعد خودشون سهمو جمع كنن و وقتي طرح و توسعه شركت عملياتي شد سهمو با قيمت بالا بفروشن.
اين سهم تئ همين امسال قيمت 1600 تومان را خواهد ديد.اين حرف منو كه 25 سال تو اين بازار هستم يه جا يادداشت كنيد بعد به حرفم خواهيد رسيد.
واسه همينه كه ديگه هيچ كس فروشنده نيست امروز سه شنبه فقط 2500 سهم ازش معامله شده.
يا علي مدد