بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
شرکت کارگزاری مبین سرمایه گزارش می‌دهد

روز خاموش بازاربرق

امروز در بازار برق بورس انرژی، بازیگران بازار حاضر به تعدیل قیمت پیشنهادی خود نشدند و معامله‌ای در بازار به انجام نرسید.
کد خبر : ۱۶۴۶۲۱
نویسنده :
مبین سرمایه

گزارش بازار:

به گزارش بورس نیوز به نقل از  گروه خبر و تحلیل بازار برق کارگزاری مبین سرمایه در معاملات امروز سه‌شنبه 95.03.11 در بازار برق بورس انرژی معامله ای به انجام نرسید.

نمودار میانگین وزنی قیمت:

همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشاهده می‌شود؛ در انتهای دوره قیمت در محدوده 340,000 ريال به ثبات رسیده است. البته حجم معاملات در روزهای اخیر بسیار اندک بوده و روند قیمت قابل اتکا نمی‌باشد.

امروز در بازار برق بورس انرژی، بازیگران بازار حاضر به تعدیل قیمت پیشنهادی خود نشدند و معامله‌ای در بازار به انجام نرسید.

بررسی روند نماد 13950319 :

نمودار زیر روند قیمت در نماد بارپایه 13950319 را نشان می‌دهد. همانطور که مشخص است قیمت در ابتدای دوره کار خود را با شیبی نزولی آغاز کرده و در حال حاضر در محدوده 300,000 ريال به ثبات رسیده است.

روند سال گذشته این نماد همانطور که در تصویر مشاهده می شود؛ در طول دوره روندی صعودی داشته و در انتهای دوره در محدوده 510,000 ريال به ثبات رسیده است.

در این نماد تا به امروز 175  مگاوات برق مورد معامله قرار گرفته است که بیشترین حجم معاملات مربوط به معاملات 28.02.1395 با 130  مگاوات می‌باشد.

روند نماد 13940319 (روند قیمتی نماد فوق در سال گذشته) :

استفاده از مطالب بدون ذکر منبع مجاز نمی‌باشد.

گروه خبر و تحلیل بازار برق کارگزاری مبین سرمایه

کانال تلگرام: https://telegram.me/MobinBargh

www.mobinsb.com

اشتراک گذاری :
ارسال نظر