بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر : ۱۶۴۷۶۴
طی یک اتفاق نادر در استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌ای که چشم‌انتظار نوزاد دختر بودند، 11 روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند. 
 
به گزارش انتخاب، مادر این نوزاد گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر «ح» مراجعه کردم که در آنجا به من گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستید و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر «م» مراجعه کردم که باز هم گفتند جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است. 
 
رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: چهار ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد. 
 
وی افزود: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سرکشی می‌کردم اما اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به من نمی‌دادند و حتی اجازه نمی‌دادند من پوشک بچه را عوض کنم. 
 
این مادر ادامه داد: 11 روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین‌بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا است. 
 
مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم، پس از چند روز شخصی با گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده‌اید و من قصد دارم از شما شکایت کنم. 
 
رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم، گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است. 
 
وی در پایان اظهار کرد: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پیگیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی‌دادند. 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
یعنی چه ؟ هیچ درست درنمیاد . قضیه از طرف بیمارستان بوداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲
سونوگرافی با تشخیص اندام جنسی پیبه جنسیت میبرد.

اگراندام جنسی کوچک باشد ,ممکن است تشخیص دختر بودن بگذارند.
همین که نوزاد 11 روز بستری بوده ,یعنی کودک مشکل داشته است .وگرنه باید 1 روزه مرخص شود.

امابهترین راه حل برای اینکه والدین خیالشان راحت شود همان ازمایش ژنتیک و هماهنگی ان با مادر میباشد