بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

وقتی ماه مبارک رمضان در اقلید رخ نشان نمی‌دهد + تصاویر

کد خبر : ۱۶۴۸۷۹

برخی دستگاه های مسئول فرهنگی در حالی که ماه مبارک رمضان آغاز شده اما، نسبت به فضا سازی و تبلیغات محیطی شهری رمضان الکریم سهل انگاری میکنند.

به گزارششیرازه؛ به نقل ازکلیدفارس؛همواره قبل از فرا رسیدن ایام خاص و مناسب های دینی و ملی اعم از ایام حزن و سوگواری یا ایام سرور شادی یکی از اقدامات متولیان فرهنگی و مردم کوچه و بازار برپا کردن نماد ها است؛ نمادهایی که برای حفظ شعائر دینی اعیاد در کوی و برزن شهرها برپا می شود.

با وجود اینکه ماه مبارک رمضان فرا رسیده است اما عکس های ما حاکی از عدم فضاسازی متناسب با ایام رمضان است وانتظار میرود که دستگاه های فرهنگی و نهاد های اجتماعی مذهبی و مردمی نسبت به بزرگداشت این ماه عزیز و با برکت اقدام نمایند.























اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
وای چه گناه بزرگی .ای وای بر من!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
یعنی این جوری الان نمی توانند روزه بگیرند .یاروزه شهرهای دیگر زودتر قبول می شود معلوم می شود هدف شما چیز دیگری است
ناشناس
United States of America
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
هدف این خبر فقط سرکوب است نه ماه رمضان
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
عجب کشف بزرگی!!!

مثلا دوتا بنر میزدن جلوی در و پشت در روزه میخوردن خوب بود؟!
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
یکی ام کار درست کرده میگن اشتباه ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
دم مسولای اقلید گرم.خدا حفظشون کنه
ناشناس
United States of America
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
حالا یه جا پیدا شده اموال عمومی رو صر ف تبلیغات حکومتی نمی کنه شما ایراد می گیرید؟!!!