بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
کد خبر : ۱۶۴۹۱۷
به گزارش پایگاه خبری بنیاد مستضعفان محمود احمدی، مدیر کل امور فرهنگی بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب، معاونت امور فرهنگی بنیاد تصمیم به تبیین این فرمایش ولی امر مسلمین در قالب پیام های جشن رمضان , و سبک زندگی دینی اسلامی گرفته و در همین راستا، دو برنامه در پارک ارم تهران و شهرستان قلعه گنج تدارک دیده شده است.

بنابر این گزارش ، در این میان انتخاب قلعه گنج به عنوان محل اجرای جشن، یک انتخاب اساسی است. شهرستان قلعه گنج منطقه ای محروم در جنوب استان کرمان است که بنیاد مستضعفان این منطقه را به عنوان محل اجرای آزمایشی اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده و از دو سال قبل تاکنون طرح های مختلفی را برای حصول این امر در دست اجرا دارد.

این جشن از پنجم ماه مبارک رمضان آغاز و تا عید سعید فطر ادامه دارد.در جشن مذکور برنامه های متنوعی برای بزرگسالان و کودکان با حضور هنرمندان مطرح صدا و سیما اجرا وهمچنین مسابقات مختلفی همراه با اهدای جوایز ارزنده برگزار می شود.

لازم به ذکر است که این برنامه با عنوان «گنجینه رمضان» هر شب از ساعت 19 تا ساعت 24 برگزار می شود و بین ساعت 22 الی 23 از طریق شبکه 4 صدا و سیما جمهوری اسلامی به صورت زنده پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمدرضا رییسی از چاهسنگی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
خیلی عالی
فرهادریسی ازرودبار
UNITED STATES
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
بسیارجذاب