بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
در این مجمع که به منظور تصویب افزایش سرمایه طی صبح امروز در محل شرکت تامین سرمایه امین و با حضور 100 درصدی صاحبان سهام این شرکت برگزار شد، اجرای برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 2000 به 4000 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به تایید اکثریت سهامداران رسید.
کد خبر : ۱۶۴۹۹۹
نویسنده :
تأمین سرمایه امین

مجمع عمومی فوق العاده شرکت تامین سرمایه امین طی روز جاری با حضور 100 درصدی سهامداران جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت تشکیل شد و طی آن اجرای برنامه افزایش سرمایه به تصویب رسید.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تأمین سرمایه امین، در این مجمع که به منظور تصویب افزایش سرمایه طی صبح امروز در محل شرکت تامین سرمایه امین و با حضور 100 درصدی صاحبان سهام این شرکت برگزار شد، اجرای برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 2000 به 4000 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران به تایید اکثریت سهامداران رسید.

در این نشست دکتر علی سنگینیان، مدیرعامل تامین سرمایه امین با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و گسترده فعالیت ها و سودآوری این مجموعه طی سال های اخیر ، افزایش سرمایه شرکت را در شرایط فعلی موجب توسعه بیشتر فعالیت های این شرکت بیان کرد.

وی با اشاره به توان بالای شرکت تامین سرمایه امین در تامین مالی بلند مدت صنایع مختلف کشور از تأمین مالی 10 هزار میلیاردی در بخش هایی همچون مخابراتی، پتروشیمی، فولادی، سیمانی و پروژه های شهری طی تنها 4 ماه اخیر توسط این شرکت خبر داد و افزود: با اجرای این برنامه افزایش سرمایه، شرکت تامین سرمایه امین طی دو سال آینده برنامه تامین مالی ده ها شرکت صنعتی و معدنی را در دستور کار قرار خواهد داد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر