بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
در پی موج مثبت ساختمانی ها در روز جاری

تحلیل تکنیکال سخت آژند و اهداف قیمتی آن

سهم در محدوده قیمت 515 درون ابرهای حمایتی ایچیموکو، مورد حمایت قرار گرفته است، در صورت عبورموفقیت آمیز سهم از سطح مقاومت خط روند نزولی در محدوده 620 و سطح مقاومت تاریخی در محدوده 645، احتمال شکل گیری حرکت صعودی قوی وجود دارد.
کد خبر : ۱۶۵۰۰۷
نویسنده :
مهندس - ارسالی

در بررسی نمودار هفتگی سهم در صورت عبور موفقیت آمیز سهم از سطح مقاومت 590، موج چهارم اصلاحی پایان یافته و احتمال رسیدن قیمت به هدف موج پنجم در محدوده 720 در میان مدت وجود دارد، سیگنال خرید استوکاستیک در محدوده بیش فروش، شروع روند صعودی را تایید می کند.

سخت آژند

در شکل بعد نیز نمودار هفتگی به تصویر کشیده شده است، سهم در محدوده قیمت 515 درون ابرهای حمایتی ایچیموکو، مورد حمایت قرار گرفته است، در صورت عبورموفقیت آمیز سهم از سطح مقاومت خط روند نزولی در محدوده 620 و سطح مقاومت تاریخی در محدوده 645، احتمال شکل گیری حرکت صعودی قوی وجود دارد.

سخت آژند

نتیجه گیری: سطوح مقاومتی که سهم با آنها روبرو می باشند به ترتیب عبارتند از 590 ، 620 و 645 که با توجه به سابقه صعودی و حمایت های اخیر این سهم، در صورت عبور پر قدرت از سطوح مقاومت ذکر شده احتمال حرکت صعودی قوی با اهداف در میان مدت وجود دارد که در این صورت اولین هدف سهم محدوده 720 و در صورت عبور پر قدرت از این سطح، هدف بعدی محدوده 830 و در صورت عبور موفقیت آمیز از این ناحیه نیز هدف سوم در محدوده 1000 قابل دستیابی خواهد بود.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
با توجه به سابقه سهامدار عمده شرکت سخت آژند و رشد قیمت سهام به نظر پیش بینی سایت بورس نیوز در خصوص رشد قیمت سهام دور از دسترس نخواهد بود.