بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مدیر مالی شرکت توسعه شهری توس گستر مطرح کرد:

پروژه برج توس کوثر از نیمه دوم سال 95 آماده پیش فروش می شود

پروژه اراضی زکریا بر مبنای قرارداد مشارکتی میان شرکت و سازمان مسکن و شهرسازی به اتمام رسیده است. این شرکت در حال مذاکره با سازمان مذکور در خصوص فروش واحدهای این پروژه می باشد. تاکنون 70 درصد پروژه پیشرفت داشته است و تأثیر اجرای این پروژه بر بودجه سال 96 خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۵۲۷۴
نویسنده :
فرشادفر

شرکت توسعه شهری توس گستر با سرمایه 675 میلیارد ریالی در سال مالی منتهی به 1395.03.31 سود نقدی تقسیمی خود را از 80 ریال در سال 94 به مبلغ 160 ریال افزایش داده است.

معاونت مالی شرکت سرمایه گذاری توس گستر در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز ضمن ابراز این مطالب عنوان کرد: پروژه اراضی زکریا بر مبنای قرارداد مشارکتی میان شرکت و سازمان مسکن و شهرسازی به اتمام رسیده است. این شرکت در حال مذاکره با سازمان مذکور در خصوص فروش واحدهای این پروژه می باشد. تاکنون 70 درصد پروژه پیشرفت داشته است و تأثیر اجرای این پروژه بر بودجه سال 96 خواهد بود.

محمد علی سرابی در ادامه افزود: از دیگر پروژه های عمده و حائز اهمیت شرکت پروژه مسکونی و تجاری "برج لوکس کوثر" می باشد که در نیمه دوم سال 95 آماده پیش فروش می باشد. نرخ بازده داخلی پروژه های مذکور بالای 30 درصد می باشد که نشان دهنده بازدهی بالای این پروژه ها می باشد.

وی در خاتمه در خصوص تأثیر کاهش سود سپرده های بانکی بر بازار مسکن اظهار داشت: تأثیر این امر در شهرهای مختلف متفاوت است، مشکل کنونی مسکن کمبود تقاضاست و زمانی که شاهد افزایش تقاضا باشیم مسکن از رکود خارج می شود در حال حاضر در شهر مشهد با انباشت عرضه واحدهای خالی مسکن رو به رو هستیم با این وجود در صورت کاهش سود سپرده های بانکی مشکل رکود مسکن حل نخواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر