بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
دپارتمان مدیریت کسب‌وکار مجتمع فنی تهران(نمایندگی میرداماد) برگزار می کند؛

مدرن ترین دوره های مدیریت و بورس

برگزاری دوره های مدیریتی و کاربردی کسب‌وکار در نمایندگی میرداماد با افزایش 60 درصدی همراه بوده و در حال حاضر دوره های بلندمدت MBA ، DBA در سه گرایش بورس ، مالی، بازاریابی و بیش از 19 عنوان دوره کوتاه ‌مدت ازجمله مدیریت فروش حرفه‌ای و بازاریابی کوانتومی و سمینارهای تخصصی در حال برگزاری می‌باشد.
کد خبر : ۱۶۵۴۰۳
نویسنده :
مجتمع فنی

دکتر علی دهدشتی نژاد مدیرعامل مجتمع فنی تهران ( نمایندگی میرداماد) از برگزاری دوره های تخصصی دپارتمان مدیریت کسب‌وکار خبر داد.

علی دهدشتی نژاد در این خصوص به خبرنگار بورس نیوز گفت: برگزاری دوره های مدیریتی و کاربردی کسب‌وکار در نمایندگی میرداماد با افزایش 60 درصدی همراه بوده و در حال حاضر دوره های بلندمدت MBA ، DBA در سه گرایش بورس ، مالی، بازاریابی و بیش از 19 عنوان دوره کوتاه ‌مدت ازجمله مدیریت فروش حرفه‌ای و بازاریابی کوانتومی و سمینارهای تخصصی در حال برگزاری می‌باشد.

وی ادامه داد :تمرکز اصلی این دپارتمان در حال حاضر آموزش تخصصی علوم بورس در قالب دوره‌های MBA بورس و دکترای کسب‌وکار با گرایش بورس (DBA ) است تا با ارتقای سطح علم و دانش فعالیتی این حوزه , مسببات بازاری کاراتر و حرفه‌ای‌تر را فراهم آورد.

علی دهدشتی نژاد در پاسخ به این سؤال که اهداف دوره چیست و چه دستاوردی برای شرکت کنندگان دارد, عنوان کرد: مزیت اصلی این دوره , کاربردی بودن آن است که شرکت کنندگان در پایان دوره دانش کافی و کاربردی در خصوص کلیه بازارهای مالی موجود و مجموعه‌ای از مهارت‌های مدرن مدیریتی پیدا می‌کنند و قادر خواهند بود ضمن تحلیلگری صحیح و کاربردی خلق سود و بازدهی مناسب را نیز به همراه داشته باشند به این معنا که تحلیل بازار سرمایه مقوله‌ای کاملاً متفاوت با کسب سود از بازار است . یعنی یک تحلیلگر الزاماً نمی‌تواند یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر سودمند نیز باشد بنابراین تلاش می گردد در این دوره‌ها با استفاده از اساتید مجرب و کارآزموده این خلأ را برای موفقیت در این حوزه برطرف نماییم و در پایان شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهی مجتمع فنی تهران به همراه گواهینامه بین‌الملل MBA یا DBA می‌گردند.

از آنجا که این دوره‌ها (MBA و DBA ) با گرایش بورس برای اولین بار با عالی ترین سطح کیفی و بهره‌گیری از مدرنترین متدهای آموزشی و با استفاده از اساتید نامدار در حوزه بورس , سرمایه‌گذاری و مدیریت در حال اجراست ، شرکت کننده با مجموعه‌ای از مهارت کاربردی به‌راحتی جذب بازار کار شده و می‌توانند فرصت‌های شغلی مناسبی را برای خود ایجاد نمایند.

از کلیه متقاضیان شرکت در دوره مدیران سازمان ها، کارآفرینان،مسئولین آموزش، دستگاه های خصوصی و عمومی دعوت می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22222816 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت مجتمع به آدرس www.mftmirdamad.com  مراجعه فرمایید.

ضمناً کانال رسمی دپارتمان در تلگرام  http://Telegram.me/mftmirdamadbs  می‌باشد , که حاوی مطالب آموزشی , اطلاعیه ها و اخبار رویدادهای دپارتمان می‌باشد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر