بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

یک بازیگر دیگر به «جم» پیوست

کد خبر : ۱۶۵۷۲۴
یک سایت خبری مدعی شد که یکی دیگر از بازیگران ایرانی به شبکه ماهواره‌ای «جم» پیوسته است.

به گزارش اعتدال، «سینما سینما»، نوشت: بعد از رابعه اسکویی و بازیگرانی نه‌چندان مطرح مانند پردیس افکاری، صدف طاهریان و بهارک صالح‌نیا، یک بازیگر مرد دیگر هم به جم پیوست.

این بازیگر مرد «رامسین کبریتی» است که از اواخر دهه 70 و با ایفای نقش در آثاری همچون «شب‌های تهران» و «آواز قو» وارد سینما شده بود و در طی سال‌های بعد نیز اغلب ایفاگر نقش‌های مکمل آثار سینمایی بود.

وی همچنین در سریال‌هایی همچون «ولایت عشق»، «مدار صفر درجه»، «ستایش» و … ایفای نقش کرده است.

گزارش‌های خبری حکایت از آن دارد که رامسین کبریتی به ترکیه رفته و قرار است در یکی از محصولات جم ایفای نقش کند.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
بهتر
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
خبرتون کذب محض رامسین کبریتی همسایه ماست وپریروزایشونودیدم هیچ جاهم نرفته کمتربرای مردم حاشیه سازی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
شبکه جم شبکه اونیکس فیلم تکراری نزار شبکه کلاسیک هم هر روز از فیلم های بوداپنسل بزارید حالا چرا اینجا میگم خخخخخخخخخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
حالا باید چیکار کنیم؟
تمام نخبه هامون دارن به جم می پیوندن!!