بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
تیم خانه سرمایه مفتخر است که پربارتر از گذشته با شیوه های نوین آموزشی و رویکردی سازنده و متفاوت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس و بانک و بیمه در سالن 31A(همکف میلاد( غرفه 134 میزبان علاقمندان و مدعوین و مشارکت کنندگان محترم می باشد.
کد خبر : ۱۶۵۷۵۲
نویسنده :
خانه سرمایه

مهمترین مشخصه و وجه تمایز نمایشگاه نهم نسبت به هشت دوره گذشته، بعد بین المللی آن است. طیف گسترده مخاطبین بازار سرمایه عملکرد یکساله ی نهادهای مالی و مجموعه های فعال در حوزه های مختلف مالی و سرمایه گذاری از جمله آموزش و ترویج شیوه های برتر سرمایه گذاری را در این فرصت نمایشگاهی محک می زنند .

تیم خانه سرمایه مفتخر است که پربارتر از گذشته با شیوه های نوین آموزشی و رویکردی سازنده و متفاوت در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس و بانک و بیمه در سالن 31A(همکف میلاد( غرفه 134 میزبان علاقمندان و مدعوین و مشارکت کنندگان محترم می باشد.

خانه سرمایه در کنار ارائه بسته های آموزشی فرد در حیطه ی آموزش همراه با چاپ دوم کتاب ده شاه کلید بزرگان بورس به تالیف مهندس علی صابریان، کتاب مدیریت پرتفوی با رویکرد کاربردی تالیف کریستین برنتانی را به کوشش مترجمین محترم آقای علی محمدمرادی و احمد لحیم گر زاده به علاقمندان و مخاطبین این حوزه تقدیم نموده است.

ضرورت تدوین و معرفی کتاب در بازار سرمایه امروز به قلم مترجمان:

در سرمایه گذاری دو موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است: نخست انتخاب دارایی(Asset Selection) و سپس تخصیص دارایی(Asset Allocation). اما در طی چندین سال فعالیت در عرصه سرمایه گذاری شاهد بودیم که برای بیشتر سرمایه گذاران موضوع انتخاب دارایی نسبت به تخصیص دارایی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و این امر موجب می شود کارایی پرتفوی افراد در سطح پایین تری قرار گیرد. به همین دلیل پس از بررسی کتاب مدیریت پرتفوی با رویکرد کاربردی به این نتیجه رسیدیم که کتاب حاضر می تواند به شفافیت بیشتر امر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران کمک شایانی نماید تا از این دریچه بتوانند با دقت بیشتری به تخصیص سرمایه در بازارهای مالی اقدام ورزند و از ابتدا برای سرمایه گذاری های خود گام محکمی بردارند.

سرفصل های کتاب مدیریت پرتفوی با رویکرد کاربردی:

فصل اول: مدیریت پرتفوی

فصل دوم: تئوری پرتفوی

فصل سوم: اندازه گیری بازدهی

فصل چهارم: شاخص ها

فصل پنجم: مدیریت پرتفوی اوراق قرضه(مشارکت(

فصل ششم: ایجاد سبد سرمایه گذاری

فصل هفتم: انواع تجزیه و تحلیل

فصل هشتم: روش شناسی در ارزشگذاری سهام

فصل نهم: تجزیه و تحلیل نسبت ها و صورتهای مالی

فصل دهم: انواع صندوق های سرمایه گذاری

ضمیمه: لغات و اصطلاحات به همراه پاسخ سوالات پایان هر فصل

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه بیستم لغایت بیست و سوم تیرماه سال جاری برگزار می شود

تهیه آنلاین کتاب با دسترسی به لینک زیر امکانپذیر می باشد و هزینه ی ارسال کتاب رایگان می باشد.

http://khanesarmaye.com/?p=9143


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
ارسال نظر