بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۱۶۵۹۳۸
 

  
    •••••  پنجشنبه 24 تیر 1395 — 19:43

  


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: ترس آمریکا از ایران به دلیل قدرت موشکی ایران نیست بلکه اقتدار نیروهای مسلح و فرهنگ ایثار و شهادت آمریکا را به وحشت انداخته است.


به گزارش تحلیل ایران، سرتیپ امیر فرزاد اسماعیلی ظهر پنجشنبه در مراسم کنگره سرداران و۳۵۰ شهید شهرستان مانه وسملقان که در مسجد جامع شهر آشخانه برگزار شد، با بیان اینکه هواپیماهای ناتو اجازه استفاده از آسمان ایران را ندارند، هشدار داد: در صورت ورود هواپیمای ناتو به آسمان ایران، مطمئنا با واکنش شدید ایران و سرنگونی حتمی مواجه خواهند شد.


وی افزود: دشمنی های آمریکایی ها با ملت بزرگ ایران پایان یافتنی نیست، چرا که آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی، در کودتای ۲۵ مرداد، در هشت سال جنگ تحمیلی، هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، حمایت از منافقین و حمایت از فتنه گران سال ۸۸ ثابت کرده است که همواره دشمن شماره یک ملت ایران است.


سرتیپ اسماعیلی با تاکید بر اینکه امروز ترس آمریکا از موشک و پدافند هوایی کشورمان نیست، اظهار داشت: اقتدار نیروهای مسلح و وجود میلیونها جوان ایرانی عاشق ایثار و شهادت، آمریکایی ها را به وحشت انداخته است.


وی تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت اوامر ولی امر مسلمین و فرماندهی کل قوا، همواره با تمام توان آماده جانفشانی و مقابله با توطئه های دشمنان نظام اسلامی هستند.


سرتیپ اسماعیلی از اقدام نیروهای پدافند هوایی کشورمان در به زمین نشاندن هواپیمای حال نیروهای ناتو خبرداد و گفت: این هواپیمای نظامی قصد عبور از فضای ایران اسلامی را داشت که با هوشیاری و اطلاعات نیروهای هوا و فضا، این هواپیمای مجبور به فرود در ایران شد.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تصرح کرد: به هواپیماهای ناتو که از طریق ناو هواپیمابر ناتو در خلیج فارس حمایت می شوند، هشدارجدی داده شده که در صورت ورود به آسمان و مرزهای هوایی کشور سرنگونی آنها حتمی خواهد بود.


وی در ادامه به ایمان و اعتقادات قلبی جوانان ایرانی در دفاع از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جوانان غیورما، عاشقانه برای مبارزه با گروهک های تکفیری و داعش به مناطق مختلف سوریه می روند تا از کیان و حریم اسلام و اهل بیت(ع) دفاع کنند که این امر نشئت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.


سرتیپ اسماعیلی افزود: شهدای مدافع حرم نشان دادند که با عشق می توان دست به چه کارهای بزرگی زد و امروز جهانیان از رشادت های این دلیرمردان در تعجب است.


وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم کسانی هستند که اکثرا ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند؛ آنها هم در زمان هشت سال مقدس نبودند و اگر هم بودند ۵ سال سن بیشتر نداشتند، اما امروز با احساس وظیفه و تکلیف پا به میدان مبارزه و جهاد می گذارند.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برلزوم تقویت همدلی و وحدت و حفظ عزت مسلمانان تاکید و خواستار تقویت بیش از پیش وحدت به منظور ایستادگی در مقابل دشمنان نظام اسلامی شد.


سرتیپ اسماعیلی از تلاشگران عرصه کشاورزی در شهرستان مانه و سملقان نیز تشکر و قدردانی کرد و رشد و توسعه کشاورزی در این شهرستان را با همت کشاورزان زحمتکش، گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دانست.


وی با اشاره به روستای دارالشهدای شهرستان مانه و سملقان، این روستای خراسان شمالی را که در دوران هشت سال دفاع مقدس بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر را نسبت به جمعیت زمان جنگ، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این روستای نمونه کشوری مایه افتخار برای استان خراسان شمالی و ایران اسلامی است.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) که برای شرکت در کنگره سرداران و۳۵۰ شهید شهرستان مانه وسملقان به این استان سفر کرده بود صبح امروز در مزار شهدای این شهر، نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.


برگزاری این کنگره در راستای برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید خراسان شمالی است که قرار است مهرماه امسال در مرکز استان برگزار شود.


منبع: مهر

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
امید آمریکا هم به فساد اقتصادی و مسئولین فاسد و حقوقهای نجومی بگیران هست.