بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد خبر : ۱۶۶۱۴۹

در آخرین روز معاملاتی تیرماه، ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی در بازار فرابورس به بیش از 427 میلیارد ریال رسید.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات 30 تیرماه بازار فرابورس با داد و ستد 136 میلیون ورقه بهادار در 20 هزار نوبت به ارزش 879 میلیارد و 120 میلیون ریال به اتمام رسید.

آیفکس نیز همانند دیروز در مسیر صعودی قرار گرفت و با رشد 7.5 واحدی، رقم 787.62 واحد را نمایش داد. معاملات نمادهای دماوند، فولاد هرمزگان و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

در آخرین روز معاملاتی تیرماه ضمن مبادله 23 میلیون سهم تابان هور به ارزش 47 میلیارد ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در این نماد ثبت شد.

طبق این گزارش، سهام آهن و فولاد ارفع در کنار صنایع نسوز توکا و پگاه فارس بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام صنایع بهداشتی ساینا و صنعت روی زنگان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.

در بازار اول 45 میلیون ورقه بهادار به ارزش 97 میلیارد ریال خرید و فروش شد و همین طور 57 میلیون و 330 هزار ورقه بهادار به ارزش 174 میلیارد و 130 هزار ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.

بیشترین حجم و ارزش معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت، متعلق به داد و ستد 218 هزار و 678 ورقه اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا6" به ارزش 194 میلیارد ریال بود، در عین حال، ارزش معاملات در تمامی نمادهای اسناد خزانه بالغ بر 427 میلیارد ریال شد.

هر برگه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در محدوده 906 تا 961 هزار ریال معامله شد و بیشترین افزایش قیمت اوراق مربوط به نماد دی ماه 93 بود.

علاوه بر این، بیشترین حجم و ارزش معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 543 هزار و 580 سهم اختصاص یافت.

این گزارش می‌افزاید، در روز جاری نمادهای معاملاتی شرکت بیمه دی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، بازگشایی شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
گزارش فسرب قطعا مشکلداره باید رسیدگی دقیق بشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
سود اوراق خزانه اسلامی چقدره ؟