بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
در گفتگو با یک عضو هیئت مدیره شرکت نورد و لوله اهواز بررسی شد:

افزایش سرمایه 50 درصدی و وضعیت فعلی شرکت

این افزایش سرمایه از طرفی باعث کاهش بدهی شرکت به طرف های تجاری دیگر شده و در واقع منتج به کاهش هزینه های مالی خواهد شد و از طرف دیگر سرمایه در گردش کارخانه برای تغییر روند تولید از کارمزدی به غیر کارمزدی، سبب افزایش سود عملیاتی این مجموعه خواهد شد.
کد خبر : ۱۶۶۲۳۰
نویسنده :
یارمحمدی-ارسالی

مقدمات افزایش سرمایه 50 درصدی اين شركت از محل مطالبات و آورده نقدی با اخذ مجوز از سازمان بورس انجام گرفته و به زودی مجمع فوق العاده شرکت، به منظور افزایش سرمایه برگزار خواهد شد.

عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل در امور مالی و ادارى شرکت نورد و لوله اهواز ضمن اعلام این خبر به خبرنگار بورس نيوز در این خصوص توضیح داد: این افزایش سرمایه از طرفی باعث کاهش بدهی شرکت به طرف های تجاری دیگر شده و در واقع منتج به کاهش هزینه های مالی خواهد شد و از طرف دیگر سرمایه در گردش کارخانه برای تغییر روند تولید از کارمزدی به غیر کارمزدی، سبب افزایش سود عملیاتی این مجموعه خواهد شد.

اقبال گزینی، همچنین پیش بینی کرد که "فاهواز" قادر خواهد بود تا حداقل به میزان ظرفیت اسمی در سال ۹۵ تولید کارمزدی و غیر کارمزدی داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت کنونی شرکت نیز گفت: در حال حاضر کارخانه به صورت شبانه روزی فعال است و روزانه حدود ۱۷۰۰ تن ورق در سایزهای مختلف تولید می کند. همچنین در پی افزایش تعرفه گمرکی و کاهش واردات محصولات تولیدی مشابه، قیمت فروش ورق تا حدودی افزایش یافته و به طور مستقیم بر کارمزد تولید نیز اثر مثبت داشته است.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: به امید خداوند و با کمک سهامداران محترم و همت پرسنل زحمت کش شرکت، امیدواریم تا با انجام این افزایش سرمایه و تامین نقدینگی مورد نیاز تولید و با توجه به اقدامات صورت گرفته از جمله کنترل هزینه ها، شاهد تحقق سود پیش بینی شده در گزارش توجیهی افزایش سرمایه برای شرکت باشیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر