تعداد بازدید : ۲۵۴۸
کد خبر : ۱۶۶۳۸۱
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
دیگر کسی از شنیدن نام خدمات آنلاین یا سرویس اینترنتی جدیدی تعجب نمی‌کند؛ از طرفی غذا به عنوان یکی از  نیازهای  روزانه انسان همیشه در صدر سرویس‌های مختلف قرار می‌گیرد و در خدمات آنلاین هم از این اولویت دور نشده است. یکی از این سرویس‌ها سفارش انلاین غذا از رستوران‌های شهر است که کار را برای مشتریان این سرویس سریع‌تر و راحت‌تر کرده است.
 
چیلیوری دات کام www.chilivery.com که نزدیک به شش ماه از راه‌اندازی آن می‌گذرد یکی دیگر از وبسایت‌های شرکت کسب و کار نوین ایرانیان بوده که تاکنون با برندهای نت برگ و تیک8 توانسته درمیان دوست داران خدمات آنلاین جایگاه محبوبی داشته باشد،اکنون برای جذب مشتریان سفارش آنلاین غذا و توسعه کسب‌وکارش، تمرکز را بر مشتری‌مداری و پشتیبانی از مخاطبانش گذاشته تا بتواند تمایز ویژه و قابل ملاحظه‌ای برای سرویس خود بسازد. تیم چیلیوری در هر بخش و تخصصی اولویت اول را بر این قرار می‌دهند که برای مشتری کدام یک راحت‌تر است.
 
راشا شیدماهر مدیر محصول چیلیوری معتقد است «راحتی کاربری در هر فروشگاه آنلاین یکی از بهترین تمایزات کسب‌وکار شما می‌تواند به حساب بیاید. طی نظرسنجی‌ای که از مخاطبان‌مان داشته‌ایم، مشتریان به این دلیل ما را انتخاب می‌کنند که راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند غذای موردعلاقه‌شان را سفارش دهند. دسترسی به منوی به‌روز رستوران‌ها و قیمت‌های دقیق غذاها در کنار تصاویر واقعی و خواندن نظرات باقی مشتریان، کمک می‌کند کاربر انتخاب بهتری داشته باشد.»
 
چیلیوری سعی کرده تمامی امکانات را یک‌جا جمع کند تا کاربران انتخاب سریع‌تر، مطمئن‌تر و به‌صرفه‌تری داشته باشند. دو امتیاز اصلی در سفارش آنلاین غذا با چیلیوری وجود دارد که برای کاربرانش تفاوت چشم‌گیری به حساب می‌آیند:
 
1.    Pre-order یا امکان سفارش غذا زودتر از موعدی که کاربر می‌خواهد تحویلش بگیرد.
با چیلیوری می‌توانید از صبح زود یا حتی روز قبل، نهارتان را سفارش داده و به صورت آنلاین تعیین کنید که می‌خواهید چه ساعتی غذا را تحویل بگیرید. غذا آماده و سر ساعت پیش شماست.
-    Pick-up یا امکان تحویل غذا از رستوران.
گزینه‌ای مناسب برای کسانی که بیرون از منزل و محل کار هستند. مشتری می‌تواند با چیلیوری غذا را سفارش داده و با انتخاب گزینه تحویل از محل رستوران، سر راه غذای خود را تحویل بگیرد.
 
محمدسعید ایپچیلر، بخش امور مشتریان و پشتیبانی را راهبری می‌کند. او معتقد است «از سمت مشتریان چیلیوری راه‌های زیادی برای دریافت نظرات و بازخوردشان وجود دارد که از طریق ایمیل و sms بعد از هر خرید به مشتریان یادآوری می‌شود. هر نظر جدید چه مثبت و چه منفی به ما کمک می‌کند نقاط ضعف و قدرت‌مان را بشناسیم، قسمت‌های خوب کسب‌وکار را در کیفیت مطلوب نگه داریم و مشکلات را برطرف کنیم. قابل ذکر است ما هیچ دخل و تصرفی در نظرات کاربران روی رستوران‌های چیلیوری نمی‌کنیم چرا که صحت اطلاعاتی که به کاربران می‌دهیم در جلب اعتمادشان بسیار اهمیت دارد. عکس‌ منوی غذاهای رستوران‌ها را ویرایش نمی‌کنیم و هیچ فوتوشاپی در کار نیست.»
 
انتخاب و سفارش آنلاین غذا در وب‌سایت چیلیوری یک مسیر ساده است. کاربر براساس موقعیت مکانی و محله‌اش در میان بیش از  450 رستوران جستجو می‌کند، منوی عکس‌دار و قیمت‌های دقیق هر غذا را می‌بیند، انتخاب و پرداخت آنلاین می‌کند و با تمرکزی که چیلیوری در پشتیبانی از مشتریانش دارد، این اعتماد بین مشتری و سرویس ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند با وارد کردن کد «TNCHRFF» از 5000 تومان اعتبار رایگان در اولین سفارش آنلاین غذای خود در سایت چیلیوری استفاده نماید. برای دریافت پیشنهاد‌های روزانه و اطلاع از تخفیف و آفرهای رستوران‌های برتر در خبرنامه چیلیوری ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را بیان کنید
* نظر:
نام:
ایمیل:
ببینید و بشنوید آرشیو
Array
Array
Array
گزارش مجامع
افزایش ۲۴ درصدی سود خالص

افزایش ۲۴ درصدی سود خالص "بفجر" در سال 97

مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش ۲۴ درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

رشد 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97

گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت در سال 97 نشان دهنده افزایش 90 درصدی سود عملیاتی حسینا در سال 97 است.
مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مخالفت سهامدار عمده با افزایش سرمایه وپسا

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج‌فارس،گفت: پیشنهاد افزایش سرمایه مورد تایید سهامدار عمده این شرکت (با درصد سهام 85 درصد) قرار نگرفته است.
آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

آینده ای روشن در انتظار شرکت تازه وارد بورسی / پتروشیمی نوری مشکل تامین خوراک ندارد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری گفت: در شرایط کنونی که تامین خوراک اصلی ترین مشکل شرکت های پتروشیمی محسوب می شود پتروشیمی نوری به دلیل اتصال به 13 پالایشگاه پارس جنوبی مشکلی برای تامین خوراک ندارد.
سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

سر آمد شرکت های تولید کننده فرآورده های نفتی

مجمع عمومی عادی ساليانه صاحبان سهام شرکت پالايش نفت اصفهان(سهامی عام) با حضور 88 درصدی سهامداران، رئيس مجمع، مديرعامل شرکت پالايش اصفهان، نماينده سازمان بورس و حسابرس مستقل و بازرس قانونی برگزار شد.
افزایس سرمایه

افزایس سرمایه "ومعلم" در راه است/140 کشتی تحت پوشش بیمه معلم

مدیرعامل شرکت بیمه معلم گفت: افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی‌ها در دستور کار است.
افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

افزایش میزان فروش محصولات پارس در سال جاری

در سال جاری میزان فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 15 درصدی را تجربه کرد که این امر حاکی از آنست که تحریم ها مانعی برای پیشرفت محسوب نمی شوند.
افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

افزایش سرمایه ولساپا در یک ماه آینده

مدیرعامل لیزینگ رایان سایپا گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی و سود انباشته در یک ماه آینده به هیات مدیره ابلاغ و مورد بررسی قرار می گیرد.

رفع مشکل کم آبی صنعت پتروشیمی در آینده ای نزدیک/ تولید 1130848 تنی "مارون" در سه ماهه اول سال جاری

مدیرعامل پتروشیمی مارون گفت: برای جبران کم آبی و استمرار تولید واحدهای صنعتی، مسئولین شرکت اقدام به برطرف کردن این معظل از طریق تاسیس آب شیرین کن و استفاده از آب فاضلاب شهری کردند.
پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

پارس خزر به ازای هر سهم 800 ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام) در ساعت 15 مورخ 1398/04/13 با حضور صاحبان 92/88 درصد از کل سهام و با نمایندگان تام‌الاختیار آنان در محل قانونی شرکت تشکیل شد.
پرطرفدارترین عناوین
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: