بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

پایان حرکت نزولی "کمنگنز"!؟

با توجه به این که هنوز نمی توان به طور قطع نظر به اتمام امواج اصلاحی نمودار داشت (چرا که ممکن است با امواج اصلاح پیچیده و کامپلکس روبرو باشیم) باید حد ضرر و سطح بی اعتباری تحلیل را در محدوده کف قبلی و قیمت 120 تومان در نظر گرفت.
کد خبر : ۱۶۶۸۱۴
در تایم فریم هفتگی نمودار معادن منگنز ایران با نماد کمنگنز قیمت در یال آخر الگوی شارک یک حرکت ۵ موجی را به اتمام رسانده است و ظرف مدت ۱۰۵ هفته از محدوده ۵۰۴ تومان تا سطح ۱۲۷ تومان رسیده و افت ۷۴ درصدی را از خود به جای گذاشته است. در حال حاضر، با اتمام سیکل ۵ موجی نزولی قیمت نیروی تازه ای به خود گرفته است و از محدوده ۱۲۷ تومان تا ۲۲۹ در طی ۱۳ هفته رشد نموده و بعد از آن بار دیگر در فاز اصلاح قرار گرفته است.
پایان حرکت نزولی

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، این صعود از کف قیمت می تواند نوید بخش شروع یک روند پایدار در نماد باشد چرا که نشانه های دیگری نیز در نمودار در حال ظاهر شدن است. قیمت با شکست سطح ۲۳۰ تومان یک الگوی سر و شانه کف را تکمیل خواهد کرد و همچنین قیمت در تایم فریم روزانه توانسته بالای دوجز از ۵ جز ایچی موکو قرار بگیرد و تن کن سن و کی جن سن را به سمت بالا قطع کرده که خود نشان از قدرت گرفتن خریداران در نمودار است. ازطرفی چیکو اسپن ( خط سبز رنگ) بالای قیمت ایستاده که بیانگر این است که قیمت بالای قیمت ۲۶ روز قبل خود است.

پایان حرکت نزولی


پایان حرکت نزولی

با توجه به این که هنوز نمی توان به طور قطع نظر به اتمام امواج اصلاحی نمودار داشت (چرا که ممکن است با امواج اصلاح پیچیده و کامپلکس روبرو باشیم) باید حد ضرر و سطح بی اعتباری تحلیل را در محدوده کف قبلی و قیمت ۱۲۰ تومان در نظر گرفت و حد سود اول را در محدوده ۳۵۰ قرار داد. بهتر است تحرکات قیمت را در این محدوده زیر نظر گرفت.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: مجید حصاری

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مالک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
چرا سود 93 را شرکت نمی دهد چرا سهام 3000 تومانی را اورده به 300 تومان چرا مردم را از خرید سهام فراری می دهد چرا مدیرت شرکت خیلی بی کفایت است درست است افزایش داده اما شرکت با این افزایش باید الان سود 200 تومانی داشته باشد چرا اعلام نمی کند