بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر : ۱۶۶۸۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،سرپرست سازمان هواپیمایی از اجرای آزمایشی آیین‌نامه حقوق مسافر تا مهر امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت هواپیما با وجود افزایش هزینه شرکت‌های هواپیمایی و قانون آزادسازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی، فعلاً افزایش نمی‌یابد.

سرپرست سازمان هواپیمایی از اجرای آزمایشی آیین‌نامه حقوق مسافر تا مهر امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت هواپیما با وجود افزایش هزینه شرکت‌های هواپیمایی و قانون آزادسازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی، فعلاً افزایش نمی‌یابد.

خداکرمی گفت: با وجود افزایش هزینه شرکت‌های هواپیمایی و درخواست ایرلاین‌ها برای واقعی‌تر شدن نرخ خدمات حمل و نقل هوایی،‌ فعلاً برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت‌‌ هواپیما‌ نداریم.
‌‌

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی‌ ایرادات موردی از برخی مفاد آیین‌نامهحقوق مسافرداشتند، اما این آیین‌نامه در همه فرودگاه‌های کشور و توسط همه شرکت‌های هواپیمایی اجرا می‌‌شود.

خداکرمی با تأکید براینکه در حال حاضر آیین‌نامه حقوق مسافربه طور کامل و طبق قانون اجرا می‌شود، توضیح داد: به عنوان مثال در یک بند این آیین‌نامه‌‌ اگر تأخیر پروازی بیش از 4 ساعت‌ باشد، ایرلاین موظف به ارائه بلیت مشابه است که در دستورالعمل پیش‌بینی شده است.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: پس از مشخص شدن مشکلات آیین‌نامه مذکور، این دستورالعمل با حضور ایرلاین‌ها ترمیم و‌‌ بهسازی می‌شود، بنابراین قطعاً خروجی آن در نهایت ‌به نفع مسافر و ایرلاین خواهد بود.

به گزارش فارس با توجه به جمع‌بندی شرکتهای هواپیمایی در اجرای قانون ایین‌نامه حقوق مسافر در چند ماه اخیر از اردیبهشت‌ماه، ظاهراً تاکنون‌ مشکلاتی از این آیین‌نامه استخراج و برخی ایرادات آن مشخص شده است؛ شرکت‌های هواپیمایی هم این ایرادات را‌ برای اصلاح سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرده‌اند، ضمن آنکه اشکالات جدید در عرصه عمل هم تا مهرماه به سازمان هواپیمایی کشوری منتقل خواهد شد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
با این حساب حتمن گران خواهد شد!!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
واقعاحیف شد!!!!!!!