بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
افزایش سرمایه مرحله اول شرکت از مبلغ 3.176 میلیارد ریال منقسم به 3.176 میلیون سهم یک­هزار ریالی با نام عادی به مبلغ 4.000 میلیارد ریال منقسم به 4.000 میلیون سهم یک­هزار ریالی با نام عادی از طریق صدور سهم جدید به ارزش اسمی هر سهم هزار ریال و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام و آگهی استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه در روزنامه کثیرالانتشار منتشر و مراحل اجرایی آن در حال پیگیری می­باشد.
کد خبر : ۱۶۷۰۵۳
نویسنده :
تأمین سرمایه امید

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه امید، مدیر عامل این شرکت از افزایش سرمایه تا مبلغ 5.000 میلیارد ریال در راستای گسترش خدمات و فعالیت­ها وفق مصوبه مجمع عمومی فوق­العاده مورخ 95.05.10 خبر داد.

حبیب­رضا حدادی در خصوص فرایند افزایش سرمایه خاطر نشان کرد، افزایش سرمایه مرحله اول شرکت از مبلغ 3.176 میلیارد ریال منقسم به 3.176 میلیون سهم یک­هزار ریالی با نام عادی به مبلغ 4.000 میلیارد ریال منقسم به 4.000 میلیون سهم یک­هزار ریالی با نام عادی از طریق صدور سهم جدید به ارزش اسمی هر سهم هزار ریال و از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام و آگهی استفاده از حق تقدم افزایش سرمایه در روزنامه کثیرالانتشار منتشر و مراحل اجرایی آن در حال پیگیری می­باشد.

مدیرعامل تأمین سرمایه امید گفت: نظر به اینکه افزایش سرمایه مرحله دوم سرمایه وفق مصوبه مجمع فوق­العاده در اختیار هیأت مدیره قرار گرفته است، پس از ثبت مرحله اول افزایش سرمایه نزد اداره ثبت شرکت­ها، افزایش سرمایه مرحله دوم دردستور قرار گرفته و با توکل بر خداوند متعال تا پایان سال 95 سرمایه این شرکت به مبلغ 5.000 میلیارد ریال خواهد رسید.

حدادی در خصوص عملکرد تأمین سرمایه امید به عنوان نخستین شرکت پذیرش شده در بورس و اوراق بهادار تهران و نماد نوآوری در تأمین مالی ابراز خرسندی کرد و گفت: در حوزه مدیریت دارایی­ها در راستای نوآوری به لطف خداوند متعال نخستین صندوق­های با قابلیت ورود سرمایه گذاران خارجی طراحی شده است. ایشان در خصوص این دو صندوق(بذر امید آفرین و گنجینه امید ایرانیان) اضافه کرد صندوق بذرامید آفرین بزرگترین صندوق سرمایه گذاری مشترک سهام از نظر سقف واحدهای سرمایه گذاری در بازار سرمایه ایران می­باشد.

حدادی در حوزه خدمات و سرمایه گذاری از برخی افزایش­ سرمایه­های انجام شده از قبیل افزایش سرمایه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو، شرکت آهن و فولاد ارفع، شیر پاستوریزه پگاه خراسان، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، کابل البرز، گوهر انرژی سیرجان، امید تابان آسیا و شرکت بیمه امید نام برد و اذعان کرد پذیرش بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران بخشی از اقدامات انجام شده این حوزه می­باشد.

حبیب­رضا حدادی در راستای نوآوری در حوزه خدمات مالی و سرمایه گذاری افزود: به منظور معرفی و فرهنگ سازی ابزارهای جدید، نخستین کتاب کاربردی ادغام و تملیک در بازار سرمایه با همت کارشناسان این شرکت ترجمه و منتشر شده است و جهت افزودن برگ زرینی دیگر به کارنامه این شرکت در حال انعقاد قرارداد بخشی از سهام یکی از بانک­های کشور در قالب نخستین قرارداد ادغام و تملیک می­باشیم.

حدادی در پایان اشاره کرد نظر به اینکه در حوزه تأمین مالی بیش از 20.000 میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است به زودی خبرهای خوشی در حوزه تأمین مالی در راه است و حداکثر طی سه ماه آتی حدود 6.000 میلیون ریال آن در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
زنده باد