بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
کد خبر : ۱۶۷۱۶۳
به گزارش میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۳۷۶ واحد کاهش یافت و به پله ۷۷ هزار و ۸۲۸ واحدی سقوط کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۱۶ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۴۰۷ هزار ریال در بیش از ۵۷ نوبت معاملاتی داد و ستد شدند.

بر این اساس کلیه شاخص‌ها با روند منفی روبرو شدند به طوری که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۱۳۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۴۶۳ واحد، شاخص بازار دوم ۴۲۷ واحد، شاخص بازار اول ۳۳۰ واحد، شاخص کل(هم‌وزن) ۱۴ واحد و شاخص قیمت(هم‌وزن) ۱۱ واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز بورس سایپا، ایران خودرو، کنتورسازی ایران، زامیاد، پارس خودرو، سرامیک‌های صنعتی اردکان و پالایش نفت بندر عباس با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با کاهش بیش از ۲ واحدی به پله ۸۱۳ واحدی سقوط کرد.

در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد ۳۸۴ هزار و ۹۴۵ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۴۹۵ ریال در بیش از ۱۸ نوبت معاملاتی دادوستد شدند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز فرابورس سهامی ذوب آهن اصفهان، تولید نیروی برق دماوند، مدیریت انرژی امید تابان هور و پالایش نفت لاوان با رشد، نمادهای پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با کاهش به کار خود پایان دادند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر