بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر : ۱۶۷۴۶۱
سخنگوی شورای نگهبان از ایراد این شورا به برخی مواد لایحه احکام دائمی برنامه ششم و ارجاع غیررسمی آن به مجلس خبر داد و گفت: حدود صد ماده باقیمانده از احکام دائمی برنامه ششم توسعه در جلسات فوق العاده این شورا بررسی می شود.

به گزارش تسنیم، عباسعلی کدخدایی در گفتگوی تلویزیونی سخنگوی شورای نگهبان از ایراد این شورا به برخی مواد لایحه احکام دائمی برنامه ششم و ارجاع غیررسمی آن به مجلس خبر داد و گفت: این لایحه حدود 50 ماده بود که بیش از 70 ماده را مجلس شورای اسلامی به آن اضافه کرد و بررسی آن به زمان زیادی نیاز دارد.

وی گفت : در جلسات هفته گذشته بیش از 20 ماده از این لایحه را بررسی کردیم که طبعا اشکالاتی به آن وارد بود و مقرر شد به طور غیررسمی به مجلس ارجاع شود .

کدخدایی با تاکید بر ضرورت بررسی این لایحه در جلسات فوق العاده شورای نگهبان افزود: این موضوع علاوه بر بررسی در جلسه روز چهارشنبه در جلسه فوق العاده روز سه شنبه نیز بررسی می شود.

سخنگوی شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد : بررسی لایحه احکام برنامه ششم توسعه در مهلت قانونی 20 روزه و در جلسات فوق العاده در این مهلت به پایان برسد و نظر شورا به مجلس اعلام شود.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر