بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
در پی اعتراض سهامداران بورسی در صفحه اینستاگرام رئیس جمهور:

هشتگ بورس فعال شد

موضوع اصلی اعتراض فعالان بورسی در صفحه اینستاگرامی حسن روحانی، معاملات بلوکی و شاخص سازی در مقابل افت قیمت سهام در بازار سرمایه می باشد، این مکان که بارها در خصوص مسائل مختلف، مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفته است و اینبار نیز به محلی تبدیل شده تا صدای سهامداران بورسی را به گوش رئیس جمهور کشور برساند.
کد خبر : ۱۶۷۸۴۸
نویسنده :
یارمحمدی

آخرین پست صفحه اینستاگرام رئیس جمهور کشور مرتبط با درگذشت هنرمند محبوب کشورمان داوود رشیدی است که این پست با هجوم برخی کاربران همراه شده در حالی که کامنت های منتشر شده زیر این پست هیچ ارتباطی به مضمون آن ندارد چراکه بسیاری از اهالی تالار بورس پای این پست نسبت به وضعیت قیمت سهام شرکتهای فعال در بازار بورس و افت آنها طی چند ماه گذشته مطالبی درج کرده و خواستار حمایت دولت از بورس شده اند.

به گزارش بورس نیوز، موضوع اصلی اعتراض فعالان بورسی در صفحه اینستاگرامی حسن روحانی، معاملات بلوکی و شاخص سازی در مقابل افت قیمت سهام در بازار سرمایه می باشد، این مکان که بارها در خصوص مسائل مختلف، مورد هجوم کاربران ایرانی قرار گرفته است و اینبار نیز به محلی تبدیل شده تا صدای سهامداران بورسی را به گوش رئیس جمهور کشور برساند. شاید طی چند ماه باقی مانده از عمر دولت یازدهم مسئولین راه چاره ای در جهت بهبود شرایط بازار بورس بیاندیشند.

بر اساس این گزارش، برخی کاربران با استفاده از عباراتی منشوری از فساد در سازمان بورس یاد کرده و نسبت به معاملات بلوکی که در جهت عدم افت عدد شاخص کل بورس انجام می گیرد، اعتراض دارند. برخی دیگر نیز با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، از دولت و تیم اقتصادی آن درخواست حمایت از بورس و افزایش نظارت بر آن را طی چند ماه باقی مانده از چهارسال دولت تدبیر و امید را دارند. با اینکه به روزها و ماه های پایانی دولت نزدیک می شویم، برخی مسئولین و راست گویان هنوز دست از وعده های خود برنداشته و فرصت باقی مانده را غنیمت می شمرند در حالی که در حال حاضر بسیاری از مردم خود نسبت به شرایط اقتصادی آگاهی نسبی دارند و در بازار سرمایه نیز سهامداران خصوصاً سهامداران خرد از نزدیک شاهد از بین رفتن سرمایه شان هستند.

همانطور که عنوان شد همزمان با این موضوع هشتگ "بورس" و "فساد در بورس" در اینستاگرام داغ شده و پست های زیادی طی چند روز گذشته با این هشتگ ارسال شده است، صفحه اینستاگرام رئیس جمهور نیز که بیش از 793 هزار فالوئر دارد و احتمالاً طی ساعات آینده نظرات کاربران در ارتباط با حمایت و رسیدگی دولت از بازار بورس بیش از این خواهد شد.

این اعتراضات و حمله به صفحه شخصی رئیس جمهور در فضای مجازی اینستاگرام در جهت افزایش شفافیت و نظرات مدیران سطح بالای دولتی و اقتصادی می باشد چرا که در حال حاضر به دلیل اقداماتی همچون معاملات بلوکی و دو طرفه عدد شاخص را افزایشی نشان میدهند و مانع از واقعی سازی آن می شوند، در حالی که در ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید انتظار می رفت دیگر خبری از شاخص سازی و معاملات بلوکی در بازار بورس نباشد. چرا که این اتفاقات موجب می شود تا اطلاعات نادرست به استفاده کنندگان آنها برسد.

در پایان پیشنهاد می شود برخی از این کامنت ها را بخوانید:

هشتگ بورس فعال شد
هشتگ بورس فعال شد


هشتگ بورس فعال شد

هشتگ بورس فعال شد


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
بدبخت شدیم بورس قمارخونه شده
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
قمارخونه شده و حقوقی هم همش کلک میزنه!
فقط حقیقی های خرد ضررمیکنن
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
بازتوقمارخونه یه امیدی هست...بورس فقط شده ضرر!!!!
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
هنوز چند تا سهم بنجل مونده که به این دزد بازار بندازند بگذار اونهارو هم بفروشند و سهامدارای حقوقیشون از بدبختی دربیان اونوقت به صددرصد دزد بازار نزدیک میشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
سه ساله وضعيت همين بوده تا انتخابات هم اوضاع همين خواهد بود اعتراض من و شما هم بي نتيجه است .
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
دارید فکر سهامدارها رو منحرف میکنید..مشکل ما دست گذاشتن دولت در جیب مردم هست.وقتی سهام پالایشگاهها رو یک سوم میکنن یعنی دست گذاشتن جیب مردم..وقتی خبرها چند روز زودتر از سامانه کدال میاد روی سایتها یعنی دزدی اطلاعاتی و فساد اطلاعات.وقتی صورتهای مالی رو کشکی میدن بیرون و هیچ ناظری نمیتونه شرکتها رو ببر زیر سوال و مجازات کنه یعنی هردم بیل بودن بورس ایران..مثلا شپنا از چند ماه پیش میگه اول شهریور سود رو میده..ولی بعد چند روز که سهامدار میره بانک و میبینه خبری نیست تازه اونا دلسون میسوزه و اطلاعیه میدن که بعدا اطلاع میدیم که کی سود رو واریز میکنیم..انگار دارن به مردم صدقه میدن با ناز و منت..اینا چیزی نیست که نشه جلوش رو گرفت و فقط این فکر به ذهن آدم میاد که همشون یا دزدن یا کاملا بی عرضه..بد بخت ما که گول خوردیم و وارد بورس شدیم تا پول رو در اختیار اینا بزاریم تا با استفاده از هردم بیل بودن مملکت بتونن راحت هر کاری میخوان و هر بلایی میخوان سر مردم در بیارن..توی ایم مملکت دزدی اینقدر زیاد شده که دیگه اگه کسی دزدی نکنه میگن امله..وقتی اقایون حقوق و پاداش میلیاردی دارن دیگه گوش شنوایی واسه حرفهای سهامدار ندارن..حالا روحانی باشه یا احمدی نژاد..هیچ فرقی ندارن..همه شون یکی اند
آستیا
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
پسفردا هم که صدای حقوق نجومیها در بورس و فساد و رانت پشت پرده آن در میاد همون پاسخها و توضیحات سطحی و مملو از سفسطه را به خورد مردم میدهند و فکر میکنند همه مردم ضریب هوشیشان در حد و اندازه خودشان است که آن چرندیات تکراری را بپذیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
علنا بیاند بگند ما اشتباه کردیم مردم دعوت کردیم تو بورس همینه که هست هر کی میخاد وایسه هر کی نمیخاد بره دنبال کارش... آخه نشد که این حقوقیا هر جور خواستند بازار را بگردونند اونم با پولای خودمون.. یه مشت شرکت در پیت میاد تو بورس عرضه اولیه میشه پول یه مشت حقیقی میگیره دستش هر جور خواست میبرند بالا هر جور خواستند میارند پایین واقعا متاسفم .آقای روخانی اگه شاخصو واسه انتخابات ببره بالای 100 هزار تا من به شخصه دوباره بهشون رای نمیدم
ناشناس
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
رای خودتو خیلی جدی گرفتی اخوی !! مثلا" داری تهدید میکنی ؟؟؟
هر کسی بیاد سر کار چه با رای مردم و چه بدون رای , هیچ فرقی به حال بورس نمی کنه .
سعید
Iraq
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
دلشون خوشه ها
امینی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
الان شما نگاه کنید شرکتی مثل شپارس 13 میلیون حق تقدم دارد برای اینکه قیمت پایین بخرند خود سهم را حقوقی عرضه کرد قیمت را پایین اورد تا خق تقدم را چپاول کند این فساد نیست
ناشناس
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
هست
هست
هست
گوش شنوا نیست برادر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
من دیگر رای نخواهم داد واقعا در بورس بیچاره شدیم سهام خودرویی در چندماه 50% تا 60% افت داشته و نمیگذارند بالا رود با معاملات بلوکی نفس سهم ها را گرفته اند. باور کنید زندگیمان تباه شد و همه به ریش ما میخندند!!! که چرا به تدبیر و امید اعتماد کردیم و سرمایه ناچیزمان را در بورس آوردیم!!!!! وزیر اقتصاد چرا فقط سکوت کرده!!!! دیگر به این دولت رای نمیدهم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
یادتان رفته سال گذشته همین موقع 4 وزیر نامه به روحانی نوشتند و از فاجعه پیش آمده پرده برداری کردند.ولی چه شد؟؟در نهایت همه چیز مثل همیشه به حاشیه رفت.مطالبات مردم و نیازهاشون رو اینطور جواب میدن.دروغ پشت دروغ.چه فکر میکردیم چه شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
رای دادن به این دولت خیانتی بزرگ به خودم و خانوادم هست.حتی اگر سهامم دو برابر هم بشه از این دولت به خاطر اینهمه دروغ و ضرر جسمی و مالی که به من و خانوادم زد نمیگذرم و رای نخواهم داد.مردم را فقط کوبید با شعارهای رنگین و دروغین و بعد با بهانه های دروغین که هیچ عقل سالمی حاضر به پذیرش آن نیست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
اوضاع بدتر هم خواهد شد فقط شاید برج 11 یه نگاه کوتاه وگذرا به این بازار بندازن
آستیا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
چون دولت و تیم اقتصادیش و در راس آن شخص طیب نیا در خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی عاجز ماندند و بورس توان رشد ندارد با این تغییر مدیریت سلیقه ای بورس سعی دارند قیمت سهام بورس را بصورت دستوری تا به آنجا بریزند که فقط قبل از انتخابات بتوانند برای مقاصد تبلیغاتی مدت کوتاهی به انها رشد نسبی دستوری بدهند و شاخص را بزک کنند و خودشان هم برای مخارج تبلیغاتی یک درآمد مفصل کسب کنند. به این میگویند بورس سفارشی دولتی که با دستور و سفارش میریزد یا رشد میکند!! البته برخی از نمادها نور چشمی مدیر جدید هستند، مثل کروی و حقوقی تازه واردش که مورد لطف ناظر و مدیر قرار دارند و اصلا هم از سفته بازی در این نماد خبری نیست!!!!
جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
به نشانه ی اعتراض سهامداران حقیقی کمپین عدم خرید وفروش سهام رابرای مدتی راه بندازن.بلکه اینجوری مسئولین بفهمن مردم پولشونو از تو جوب پیدا نکردن یا به پدر شما قرض ندارن که دو دستی تقدیم شما کنن.... بورس نیوز خواهشا منتشر کنید.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
سلام-این وضعیت نشان ازبحران اقتصادی وحشتناک دارد.
مردم پول های خودرابطرف طلاوسکه مبرند.
دولت هم علنا تمامابه منافع خودفکرمیکند.
اینجاکرده اندونزیولا درافغانستان هم قانون حاکم است ولی درایران علنا هرکس میرسددزدی واختلاص میکند.مدیران تحمیلی به شرکت ها وبانک ها وپشتیبانی ازآنها اقتصاد دولتی کمونیستی راهم قبول نمیکند.
تاهمه رابیچاره نکنندول کن نیستند.
جورج
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
بورس دستوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
تیم اقتصادی دولت در روز انتخابات قدرت سهامداران حقیقی متضرر را خواهند دید.تمام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
بلوک زنی های پتروشیمی فارس همه سهامداران را بدبخت کرده و بهتره این نهنگ پیر از بورس خارج بشه و یا مدیران آن عوض بشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
واقعیت اینه که ازبس این سالها دزدی وفساد صورت گرفته مملکت ورشکسنه است البته دوره های گذشته هم این دزدی ها بود ولی خیلی بیشتر شده ودر ضمن پول نفت هم مثل سابق کفاف دزدی ها را نمی ده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
حتما بخاطر دارید مدتی پیش از سوی یک موسسه معتبر ایران بعنوان فاسدترین و دزد خیز ترین کشور از نظر اقتصادی در جهان معرفی شد حالا می خواهید وضع شرکتها خوب باشه ؟
صبا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تنها دلیل دزد بودن آقایون بی عرضگی خودمونه ازماست که برماست چرا کشورهای دیگه اندکی قیمت اجناس بالا میره یا حمل ونقلشون همه اعتصاب میکنن ویک روز هیچکی سرکار نمیره چرا ؟چون بی دینن وما مسلمون تو ایران هرچی رو گرون کنن مردم براش صف طولانی تر میزنن ما خودمون به خودمون رحم نمیکنیم دلمون برای هم نمیسوزه مردم که متحد نباشن همینه تا وقتی بلایی سر خودمون وخانوادمون نیاد کسی رو درک نمیکنیم وبراش دل نمیسوزونیم مسئله فقط بورس نیست همه چیزه این 4سال چه اتفاقی برای صنایع افتاده ؟آیا مردم رفاه بیشتری دارن یا جیب پرپولتر ؟جز اینه که بیکاری بیداد میکنه وصنایع لنگ میزنن کاهش تورم اونم به گفته خودشون (من که کاهشی نمیبینم ) چه فایده داره وقتی رکود بیداد میکنه نسل ما رو نمیشه باشاخص سازی فریب داد درس خوندیم میفهمیم این کابینه پیر رو عوض کن آقای روحانی اگه میخای مردم به تدبیرت شک نکنن
الکس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
حالا افت قیمت ها به کنار من نمیدونم کدوم ...ها شاخص سازی می کنن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
آقای روحانی به جای آدرس دادن همکاراتون در مورد فساد گسترده در زمان نژادی و نژادی ها و منحرف کردن مردم از فساد حاکم بر اقتصاد در حال حاضر ،اگر به فکر ساماندهی اقتصادی نیستید، حداقل به فکر اعتبار خود باشید.
احمد جمشیدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
بورس دست یک سری افراد خاص است. مردم بازیچه هستند و همیشه در بازار ضرر می کنند. مسئولین بورس با ایجاد فرسایش در سهامداران و خسته کردن آنها و خرید کردن سهام شرکتها اقدام به انتشار اطلاعات مثبت شرکتها شامل تصویب افزایش سرمایه، تعدیل مثبت و ... می کنند. خیلی کثیف هستند. بورس شده کلاٌ رانت برای یکسری از آدمها.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
آن وقت که 50 درصد 50 درصد سود می کنید صداتون در نمیاد
امید
United States of America
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
سلام خوب میشه بورس مهر ماه دلار تک نرخی میشه بعد سهم گیره کسی نمیاد صبور باشید
سید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
فریب دادن انسانها جز بزرگترین گناهان میباشد چطور سال ۹۲وعده داده شد ما از بازار سرمایه حمایت خواهیم کرد لیکن در عمل برعکس بوده کسانی که به شما اعتماد کرده وبه شما رای داده اندحق اشان این بوده آیا اعتماد دوباره میشود به شما کرد تشویق به سرمایگذاری در بورس این شکلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
از مجلس محترم خواهشمندیم سهام شاخص سازی که بصورت صوری توسط سازمان بورس بلوک زنی میشود را شناسایی و به وضعیت آنها رسیدگی نمایند . مطمئنا در اين سهام ها رانت خواری های و عدم شفافیت زیادی وجود دارد از قبیل پتروشیمی فارس
منوچهر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
جناب روحانی به هوش باشید اخرین پایگاه مردمی شما در حال فروریختن میباشد یک سوپر مارکت بدون مدیریت ورشکست میشه حالا این مهم اقتصادی با 460 شرکت بزرگ به حال خود راها شده و هیچ کشتی بانی ندارد
ugd
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
خخخخخخ مردم ساده لوح نزدیک انتخابات چن روزی مثبت میکنن تا برید رای بدین بعد چندتا وعده جدید میدن شما هم خوشحال وهیجانی بشید بعد منفی تا انتخابات بعدی هنوز نفمیدین
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
عزیز من قیمت فلز روی وقتی بالای 2100 دلار معامله میشد شرکت های گروه اومدن مفروض گزارششون را با فلز روی 1800 دلار تو گزارش سه ماهه دادن تا هنوز تو زیان بمونند جالب ناظر بازا یه شفاف سازی ازشون نخواست که بابا وقتی دارید محصوصلتون رو 2100 دلار میفروشید چرا پیش بینی سودتون رو با 1800 دلار میدید.
فساد اطلاعتی دامن بورس گرفته
کنجکاو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
آقا یکی نیست بیاد اینها را محاکمه کنه! ! اموال مردم بیچاره را در بورس به غارت بردند ولی خبری از قوه قضاییه نیست ! ؟ فقط دنبال کنسرت و بی حجابی هستند ! ! نمی دونن همین بی عدا لتی هاست که منجر به بی حجابی میشه! اموال مردم را دارن غارت میکنن اما همه تماشاچی هستند !
علی
Germany
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵
بنظر میرسد همان خط قزمری که درمورد ورود به فساد قضیه کرسنت و استات اویل وجود دارد، راجع به فایرا هم وجود دارد، زیرا نظرم راجع به فایرا را چاپ نکردید! بهرحال اگر هم وجود داشته باشد،‌ بدانید با زور نمی‌توان جلوی آگاهی مردم را گرفت و روزی تشت رسوایی فایرا بیرون خواهد افتاد!! به امید آن روز!!
اسیابی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
ما فعالین بازارسرمایه به اقای روحانی درانتخابات پیش رو رای نخواهیم داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
من 4 سال پیش گفتم درود براحمدی نزاد اون یکم بهتره خندیدید.اون فقط کمی با تورم پولامونو بی ارزش کرد این یکی با بورس همشو خوردند و ما سهامداذان رو بیچاره کردند. تو انتخابات جبران میکنیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
پارامترهای کلان اقتصادی میگه

۱ - سرمایه گذاری خارجی برجام انجام نشد
۲ - سیاست گذاری به سمت وارداته
۳ - بانکها ورشکسته‌اند

پس حتی اگر حقوقی‌هاب بوری و بلوک زنی و ... نباشه، بازهم شرایط خوب نخواهد شد مگر اینکه تفاوت واقعی در سیاستهای اقتصادی ایجاد بشه
مهران
United States of America
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
دوستان اگر قانون بورس اصلاح و آزاد نشود همین آش و کسه است بازیچه دست گروه بازی و رانت خواران وقتی قانون آزاد باشد حقوقی مثلا سایپا بخواهد با عوامل خود سهام شرکت را هیج کنند این کار را در یک روز شروع کنند همان روز سهم قیمت پایین را بازار میبلعد و زیان آن در جیب این سهامداران کلان است ولی قانون فعلی اجازه بالا بردن زمان اصلاح و هیجان و ایجاد ترس را در دل سهامدار توسط این نابکاران را داده پس همهگی در خواست اصلاح قانون را داشته باشید تا این اهرم کنترل از دست دزدان رانت خور خارج شود بورس باید با قانون آزاد فعالیت کند گول بهانه ها و ترس از قانون آزاد شدن بورس را نخورید چون آزاد شدن قانون بورس تمام زیان آن در جیب سهامدران عمده است همه این خواسته را داشته باشید .....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
امروز شنبه 13 شهريور و شاخص 360 واحد منفي.
ناشناس
Germany
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
نمی دانم کدام دانشمندی است که ضرر سهامداران خوشحال شده. ولی سرمایه گذاری برای سود است والا کدام ابله سرمایه اش را اتش میزند و به دولت .... اعتماد مبکمد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
من سهام 80شرکتا خریدم ببینم این سبد بزرگ کدام سهمش رشد داره خداوکیلی همش تو ضرر هست.یعنی هیچ قاعده درستی نداره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
تکلیف پول لازمهایی که نتونستند تا انتخابات 94 و 96 صبر کنند چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵
این بار آقای روحانی رقیب شما با وعده به سهامداران خرد به میدان خواهد آمد چون رقیب شما خوب میداند هشت میلیون سهامدار را اگر با احتساب خانواده اشان در نظر بگیریم حداقل ۳۲میلیون حال انتخابات را در نظر بگیرید کاسب جماعت که ارتباط با مسکن دارند را هم در نظر بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
بی شرف بی شرف بی شرف