بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد خبر : ۱۶۷۸۶۸
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، اخبار منتشره مبنی بر استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

غلامرضا قائدیها روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: استاندار اصفهان هم اکنون در محل کار خود مشغول کار است و اخبار منتشره درخصوص استعفای وی شایعه ای بیش نیست. 

وی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان سه شنبه در دیدار یک ساعته، رئیس جمهوری را در جریان مشکلات این استان قرار داد، افزود: انتشار شایعه استعفای استاندار اصفهان بلافاصله پس از دیدار با رئیس جمهوری، جای سئوال و تامل دارد. 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان اضافه کرد: استاندار اصفهان طبق برنامه های قبلی در حال فعالیت است . 

روابط عمومی استانداری اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: دیدار روز گذشته رسول زرگر پور استاندار اصفهان با رئیس جمهوری بنا به درخواست قبلی وی انجام گرفته و در جریان آن استاندار اصفهان، ضمن ارائه گزارشی کامل از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی استان و کسب راهنمایی هایی در این زمینه، در سه موضوع مهم شامل طرح احیای حوضه آبریز زاینده رود، وضعیت اشتغال و خشکسالی بی سابقه در اصفهان گزارش داده است و حمایت همه جانبه ریاست جمهوری برای رفع چالش های یاد شده را خواستار شده است . 

وی اضافه کرد: در این دیدار یک ساعته، رئیس جمهوری با ابراز تاسف از بروز خشکسالی در استان اصفهان و تاکید بر اهمیت طرح احیای حوضه آبریز زاینده رود، برای پیگیری درخواست های استاندار اصفهان دستورات لازم را صادر کرد. 

در پی دیدار روز گذشته استاندار اصفهان با رئیس جمهوری برخی شبکه های اجتماعی و محافل سیاسی از استعفای رسول زرگرپور استاندار اصفهان خبر دادند. 

رسول زرگرپور در مهر سال 92 بعد روی کار آمدن دولت یازدهم به سمت استاندار اصفهان منصوب شد. 

وی معاونت وزیر نیرو در امور آب، مسئولیت جهاد سازندگی استان اصفهان و معاونت برنامه ریزی وزارت جهاد سازندگی را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
ساخت خط ۲ مترو اصفهان در اولویت