بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
کد خبر : ۱۶۷۸۹۷
هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیم‌شان از سرمربی آبی‌پوشان حمایت کردند.
هواداران تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیم‌شان از سرمربی آبی‌پوشان حمایت کردند.

به گزارش تسنيم، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد. بخشی از حواشی تمرین امروز آبی‌پوشان به شرح زیر است:

* قبل از شروع تمرین مطابق روزهای گذشته بازیکنان تنیس فوتبال بازی کردند.

* حدود 70 نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین تیم‌شان بودند. این تعداد علیرضا منصوریان را بارها مورد تشویق قرار دادند و اعلام کردند که از سرمربی تیم‌شان حمایت خواهند کرد. همچنین هواداران استقلال همه اعضای تیم را تشویق کردند.

* بهتاش فریبا، نصرالله عبداللهی و دکتر امین نوروزی در محل تمرین حضور داشتند. دکتر نوروزی به‌همراه کاوه ستوده، دیگر پزشک استقلال پیش از حضور در تمرین در همایش سلامت و زندگی شرکت کرده و مورد تقدیر قرار گرفته بودند.

* مجتبی حقدوست به‌مانند روزهای گذشته اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرد. سایر بازیکنان ابتدا خودشان را گرم کرده و سپس در سه گروه شوت به دروازه را انجام دادند. در این بخش از تمرین زمین با سه دروازه محصور شده بود تا بازیکنان خواسته‌های مربیان را انجام دهند. نکته قابل توجه اینکه چون استقلال دروازه‌بان سوم نداشت، حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های استقلال مجبور شد درون یکی از دروازه‌ها قرار بگیرد.

* محسن کریمی، فرشید باقری، امید ابراهیمی و وریا غفوری غایبان تمرین کردند. ابراهیمی و غفوری در اردوی تیم ملی حضور دارند و کریمی و باقری دوران نقاهت مصدومیت خود را پشت سر می‌گذراند.

* با توجه به اینکه قرار است تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف قطر برود، بازیکنان، مربیان و هواداران در این خصوص صحبت می‌کردند. قرار است علیرضا منصوریان پس از پایان تمرین راهی ورزشگاه آزادی شود تا این دیدار را از نزدیک نظاره‌گر باشد.

* دروازه‌بانان استقلال به‌مدت 30 دقیقه به‌صورت اختصاصی تمرین کردند. در اواخر تمرین نیز، منصوریان به سمت آنها آمد تا نظار‌‌ه‌گر تمرین‌شان باشد.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال پس از پایان تعطیلات در هفته پنجم لیگ برتر باید به مصاف ماشین‌سازی تبریز برود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر