بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۴ - ۰۹:۳۷

{mosimage}هاشمي رفسنجاني فردي امتحان پس داده و آزموده است كه مي‌تواند ملجايي مطمئن براي گذر انقلاب اسلامي به صحنه جهاني باشد. آزاد انديشي، صراحت و احترام به افكار و انديشه‌هاي ديگران را از ويژگي‌هاي منحصر به فرد هاشمي است. امروز بهترين حركت در ايران استدلال كردن است نه تبليغ، به همين جهت است كه شخصيت هاشمي نيازي به تبليغ كردن ندارد.

کد خبر : ۱۶۸

به نقل از روابط عمومي موسسه پژوهشي ابن سينا، صادق محفوظي كه در ساختمان حزب آزادي سخن مي‌گفت افزود: هاشمي رفسنجاني فردي امتحان پس داده و آزموده است كه مي‌تواند ملجايي مطمئن براي گذر انقلاب اسلامي به صحنه جهاني باشد.
وي آزاد انديشي، صراحت و احترام به افكار و انديشه‌هاي ديگران را از ويژگي‌هاي منحصر به فرد هاشمي عنوان كرد و اظهار داشت:
امروز بهترين حركت در ايران استدلال كردن نه تبليغ، به همين جهت است كه شخصيت هاشمي نيازي به تبليغ كردن ندارد.
محفوظي در ادامه با اشاره به اين كه مردم انتخابشان را انجام داده‌اند هاشمي رفسنجاني را برنده قاطع دور اول انتخابات معرفي كرد.
وي همچنين به ايجاد احساس رزم به جاي مفاهمه و ماراتن سياسي در كشور انتقاد كرد و اظهار داشت: حمايت از رفسنجاني و توانايي وي در حفظ كيان كشور در عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي هرگز به مفهوم انكار و يا مانع شدن باري افكار و انديشه‌هاي ديگران نيست، زيرا شرايط كشور به گونه‌اي است كه تعقل و انديشه ايجاب مي‌كند كه حمايت از يك انديشه يا تفكر به معني ناديده گرفتن توانايي سايرين نباشد.
وي ياد آور شد: مردم ايران براي عبور از گذرگاههاي سخت امروز و پيوستن به اقيانوس‌ مواج جامعه جهاني يك چهره مطمئن مي‌طلبند و اين كشتي مطمئن كسي نيست جز آقاي هاشمي رفسنجاني، ايشان نسبي بودن گرايش‌ها را در مورد توجه قرار داد و نسل حاضر را از مطلق انديشي در گرايش‌ها حذر داد.
رئيس موسسه پژوهشي ابن سينا اضافه كرد: نخبگان علمي و فرهنگي نقش اساسي در تبيين صحيح شرايط را دارند و صد البته زمان مفهومي افكار آرماني سنتي و انديشه‌هاي رمانتيك پويريستي واستيسي به طور مصداقي گذشته است. و جامعه ما طراحي نو مي‌طلبد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر