بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
مدیر عامل شرکت تاید واتر خاورمیانه خبر داد:

"حتاید" برنده یک مناقصه شد

شرکت تاید واتر خاورمیانه در مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی برنده شده، اما نتیجه مزایده ترمینال کانتینری شماره یک و دو این بندر هنوز مشخص نشده است.
کد خبر : ۱۶۸۱۲۳
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته پیرامون شرکت تاید واتر خاورمیانه شایعاتی مبنی بر برنده شدن این مجموعه در مزایده بندر شهید رجایی مطرح شده که این خبر بر روند حرکتی سهم نیز اثر گذار بود.

در همین ارتباط مدیرعامل شرکت تاید خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت تاید واتر خاورمیانه در مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی برنده شده، اما نتیجه مزایده ترمینال کانتینری شماره یک و دو این بندر هنوز مشخص نشده است.

اعتصام در ادامه افزود: "حتاید" با برنده شدن مناقصه ترمینال غلات بندر شهید رجایی با شرکت آریا دیزل وارد قراردادی جدید شده است.

وی گفت: مدت این قرارداد 3 سال می باشد و قراردادی است که بستگی حجم ورودی بار دارد و غلات استان هرمزگان و جنوب شرق را تأمین کند.

این مقام مسئول در خصوص ارزش و اثر گذاری این قرارداد به عملکرد مالی شرکت عنوان کرد: ارزش این قرارداد بستگی به حجم ورودی بار دارد که قطعاً برای سال اول بازدهی اقتصادی و سودآوردی نخواهد داشت، اما با توجه به بازاریابی که در این خصوص انجام می گیرد زمینه سودآوری و اقتصادی برای "حتاید" در سال های آتی ایجاد خواهد کرد.

اعتصام در خاتمه در رابطه با مزایده ترمینال کانتینری بندر شهید رجای گفت: در حال حاضر انجام این مزایده به تأخیر افتاده، اما پیش بینی می شود با توجه به اقدامات سازمان بنادر در خصوص تهیه اسناد اولیه ترمینال 1 و ترمینال 2 تا پایان شهریور ماه نتیجه این مزایده تا پایان سال جاری مشخص گردد که همانطور که اشاره شد "حتاید" نیز در این مزایده شرکت کرده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر