بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر : ۱۶۸۲۵۲


خبرگزاری فارس: آمادگی کامل برای استقبال از ماه مهر/ برنامه‌های سال تحصیلی جدید برای مدیران مدارس تشریح می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان از آمادگی کامل برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: برنامه‌های سال تحصیلی جدید برای مدیران مدارس تشریح می‌شود.

سعید رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای بازگشایی مدارس از مدت‌ها پیش صورت گرفته است و مجموعه فرهنگیان شهرستان سمنان برای استقبال از ماه مهر آمادگی کامل دارند.

وی با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در جلسات و بازدیدهای مختلف مدیر، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: مدارس برای استقبال از دانش‌آموزان پایه‌های مختلف آماده‌سازی شده است تا شاهد بازگشایی خاطره‌انگیز واحدهای آموزشی در سال تحصیلی جدید باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دیدار صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیران مراکز آموزشی شهرستان سمنان نیز در آستانه سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

رضایی ادامه داد: مدیران واحدهای آموزشی شهرستان سمنان در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 96-95 خود را مهیای ارائه خدمات به مردم و دانش‌آموزان این شهرستان می‌کنند و از این‌رو، سعی شد تا با تبیین دقیق سیاست‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی آینده، گردهمایی خوبی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس برگزار شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه این همایش در روز شنبه، 20 شهریورماه امسال و از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار می‌شود و همه مدیران واحدهای آموزشی از مقاطع مختلف تحصیلی در آن حضور می‌یابند، اضافه کرد: همزمانی این گردهمایی با ایام‌الله عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت نویددهنده سالی پر از نشاط و شادابی در مدارس خواهد بود.

رضایی همچنین با بیان اینکه پیام سال تحصیلی 96-95 آموزش و پرورش استان سمنان «با نماز و با ورزش؛ با نشاط و با ارزش» نام‌گذاری شده است، خواستار اهتمام همه مدیران و فرهنگیان شهرستان سمنان در تحقق این پیام شد.

انتهای پیام/2249/ت20

http://fna.ir/UTXKX6
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر