بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
مراسم تودیع دکتر حنیفی و معارفه مهندس غریب پور مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد.
کد خبر : ۱۶۸۹۰۵

مراسم تودیع دکتر حنیفی و معارفه مهندس غریب پور مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد.

به گزارش بورس نیوز، در این مراسم که با حضور دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مهندس غریب پور، دکتر حنیفی، اعضای هیئت مدیره گروه توسعه ملی، معاونین، مدیران و میهمانانی از بانک ملی ایران برگزار شد، پس از تلاوت قرآن مجید، دکتر حسین زاده طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر حنیفی طی دوره مدیریت گروه توسعه ملی برای ایشان در سمت های بعدی آرزوی موفقیت کرد و ابراز داشت: "جناب آقای مهندس غریب پور نیز از خانواده گروه توسعه ملی می باشند که سال ها در عرصه های مختلف مدیریتی عملکرد بسیار موفقی داشته اند و از ایشان برای قبول این مسئولیت تشکر می نمایم و برایشان آرزوی موفقیت دارم."

وی همچنین با اشاره به نام گذاری سال 1395 از طرف مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، خواهان اجرای هرچه جدی تر این مهم در گروه توسعه ملی شد.

پس از سخنان مدیرعامل بانک ملی، دکتر حنیفی ضمن تبریک به مهندس غریب پور برای وی آرزوی موفقیت کرد و همچنین از دکتر حسین زاده مدیرعامل بانک ملی برای حمایت هایش قدردانی نمود.

در ادامه مهندس غریب پور ضمن تشکر از دکتر حسین زاده و حسن اعتماد وی و همچنین تشکر از دکتر حنیفی برای زحمات ایشان در گروه توسعه ملی، با بیان شاخص های مالی گروه توسعه ملی در بازار سرمایه ابراز داشت: با توجه به این که گروه توسعه ملی نقش بسیار ویژه و مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند، در ادامه راه بتوانیم گام های موثر و ارزنده ای را جهت شکوفایی هر چه بیشتر ظرفیت های گروه توسعه ملی برداریم.

در پایان این مراسم به پاس قدردانی از خدمات دکتر حنیفی لوح یادبودی به ایشان تقدیم گردید.

بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، مهندس خداداد غریب پور به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل گروه توسعه ملی انتخاب گردید.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع گلستان، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت توسعه کشت و صنعت ملی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان(سهامی عام)، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند (سهامی عام) از جمله سوابق ایشان می باشد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷
انتظار داریم وبانک .وتوسم .سیدکو را به جایگاه قیمتی واقعی برساندوبانک 300.وتوسم 280.سیدکو 140حداقل اررش ی است که برایشان متصوریم