بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
شرکت کارگزاری نهایت نگر بررسی کرد:

چکارن و پتانسیل‌های تکنیکی برای صعود

با توجه به رشد اقتصادی در سال های اخیر، این شرکت‌ها بی‌شک با افزایش تولیدات محصولات خود مواجه گشته و به تبع آن نیاز به تهیه کارتن و مشتقات آن جهت بسته بندی تولیدات خود دارند
کد خبر : ۱۶۹۲۰۴
شرکت کارتن ایران تولید کننده انواع کارتن جهت بسته بندی محصولات مختلف اعم از محصولات خوراکی، قطعات یدکی خودرو، لوازم الکتریکی، محصولات شرکت های نفتی و ... میباشد. با توجه به رشد اقتصادی در سال های اخیر، این شرکت‌ها بی‌شک با افزایش تولیدات محصولات خود مواجه گشته و به تبع آن نیاز به تهیه کارتن و مشتقات آن جهت بسته بندی تولیدات خود دارند.

براساس گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، با توجه به آخرین وضعیت بنیادی شرکت و با توجه به پتانسیل‌های مطرح شده برای رشد سودآوری، بر آن شدیم تا نگاهی تکنیکی به آخرین وضعیت نمودار قیمت سهام این شرکت داشته باشیم.

در نمودار قیمت سهام شرکت کارتن ایران با نماد معاملاتی چکارن در نمای روزانه و در مقیاس لگاریتمی، شاهد حرکت قیمت درون یک کانال نزولی بوده‌ایم که در هفته‌های اخیر قیمت موفق به عبور از سقف کانال و آخرین سقف تشکیل شده درون کانال شده است. با توجه به این وضعیت انتظار داریم به میزان ارتفاع کانال شاهد پیشروی قیمت تا سطح ۵۸۰ تومان باشیم. در این مسیر باید از سطوح ۴۱۸ و ۵۰۵ تومان به عنوان مهم‌ترین سطوح مقاومت پیش روی رشد قیمت یاد کنیم.


چکارن و پتانسیل‌های تکنیکی برای صعود

اما در موج شماری حرکات قیمت شاهد پایان یافتن یک حرکت نزولی در نقطه C و قرار گیری در مسیر صعود هستیم. رشد اخیر را می‌توان در دو قالب شمارش نمود. یکی در قالب الگوی Leading Diagonal که در این صورت افت مقطعی قیمت فرصت خرید تلقی می‌شود. شمارش دیگر اما در قالب تصویر دوم به صورت امواج ۱-۲ که برچسب گذاری شده است و افت زیادی نمی‌تواند در این قالب در مقطع فعلی متوجه قیمت شود.

چکارن و پتانسیل‌های تکنیکی برای صعود


چکارن و پتانسیل‌های تکنیکی برای صعود

با چنین شمارشی باید بگوییم سهم در میان مدت سقف کانال را در محدوده ۶۳۰ تومان هدف گرفته است و با توجه به پتانسیل‌های رشد سود آوری می‌تواند بازدهی خوبی را نصیب سهام‌داران خود نماید.

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگران: مصطفی پازوکی مجید حصاری

اشتراک گذاری :
ارسال نظر