بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر : ۱۶۹۲۱۰
معاون وزیرصنعت، تجارت و شیلات نروژ در راس هیئتی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در محل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش خبرنگار مانا، دکتر محمد سعیدی در دیدار با "Dilek Ayhan" معاون وزیرصنعت، تجارت و شیلات نروژضمن اشاره به سابقه طولانی همکاری خوب و گسترده با شرکت های نروژی در زمینه بیمه و رده بندی گفت: خوشبختانه با لغو تحریم ها و اجرای برجام، توانستیم با دو شرکت مهم و عمده نروژی-DNV GL وSKUL به توافقات خوبی دست پیدا کنیم و شاهد افزایش روز افزون همکاری با شرکت های مذکور باشیم .
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه نروژ از شرکت های معتبرو پیشرو در زمینه های مختلف برخوردار است، امیدواریم به زمینه های همکاری دوجانبه و فرصت های جدید تجاری با این شرکت ها دست یابیم.
دکتر سعیدی با اشاره به فضای جدید پسا برجام وفضای جدید حاکم بر روابط بین الملل ایران و اروپا، آمادگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را برای کشف فرصت های تجاری جدید در زمینه های مختلف با شرکت های نروژی اعلام داشت.
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین بر نزدیک شدن روابط و همکاری بیشتر بین اتحادیه مالکان کشتی دو کشور تاکید کرد و خواهان همکاری مشترک صنایع کشتی سازی نروژ با صنایع کشتی سازی و تعمیرات در ایران شد.
معاون وزیرصنعت، تجارت و شیلات نروژ نیز ضمن ابراز خرسندی از لغو تحریم و اجرای برجام گفت: شرایط برای بازگشت روابط عادی تجاری پیش از تحریم میان ایران و نروژ فراهم شده است.
وی درادامه با اشاره به پتانسیل و جذابیت های فراوان بازار ایران در صنعت دریایی و همچنین بازگشایی دوباره دفتر منطقه ای نروژ در ایران، ابراز امیدواری کرد: در فضای جدید ایجاد شده شاهد همکاری گسترده با بازارایران در بخش های مختلف به ویژه صنعت دریایی باشیم.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر