بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
عضو هیأت مدیره شرکت لبنیات پاک عنوان کرد:

مذاکره با اروپایی ها همچنان ادامه دارد

طی چند روز گذشته پیرامون شرکت لبنیات پاک شنیده هایی مبنی بر امضا قرارداد با شرکت غذایی نواندی فرانسه مطرح گشته که این شایعات قیمت سهام این مجموعه را با رشد حدود 30 درصدی همراه کرده است.
کد خبر : ۱۶۹۳۷۵
نویسنده :
یارمحمدی

طی چند روز گذشته پیرامون شرکت لبنیات پاک شنیده هایی مبنی بر امضا قرارداد با شرکت غذایی نواندی فرانسه مطرح گشته که این شایعات قیمت سهام این مجموعه را با رشد حدود 30 درصدی همراه کرده است.

در همین ارتباط یکی از اعضا هیأت مدیره شرکت لبنیات پاک در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: بیش از 2 سال است که تعداد زیادی از سرمایه گذاران و شرکت های اروپایی قصد انجام مشارکت با شرکت های لبنیاتی ایرانی را داشته و این موضوع یک امر اجتناب ناپذیر می باشد.

فرهاد رمضانی در ادامه افزود: شرکت نواندی فرانسه یک مورد کوچک از مذاکراتی می باشد که لبنیات پاک با اروپایی ها انجام داده، اما هنوز مرحله عقد قرارداد و آغاز همکاری نرسیده است.

وی تأکید کرد: سرمایه گذارانی که تاکنون برای انجام مذاکره در جهت همکاری با "غپاک" به ایران آمده اند، شرکت های صاحب سبک و مطرحی می باشند که برای نهایی شدن و عقد قرارداد با آنها نیاز به رعایت استانداردها و یکسری ملاحظات قانونی می باشد.

این مقام مسئول گفت: به محض نهایی شدن و به سرانجام رسیدن این مذاکرات جهت اطلاع سهامداران از طریق سایت کدال اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

رمضانی در خصوص زمان احتمالی به نتیجه رسیدن این مذاکرات گفت: با توجه به زمانبر بودن این کار اقتصادی بعید به نظر می رسد که تا پایان سال جاری به سرانجام برسد و آغاز همکاری نیاز به گذشت زمان بیشتری دارد. اما قطعاً این قراردادها برای شرکت لبنیات پاک اثرات مالی مناسبی خواهد داشت که در صورت به نتیجه رسیدن آن اطلاع رسانی انجام خواهیم داد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
سهامدار حقوقی غپاک لطفا سهام غالبر را هم از یه مشت پیرزن و پیرمرد بیحال که سهامدار عمده غالبر هستن بخرید و این شرکت را نجات دهید.اینا نمیتون مدیریت کنن داره نابود میشه.