بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد خبر : ۱۶۹۷۱۳

بر اساس وعده مسئولان مرکز آمار ایران اهدای ۲ گیگابایت اینترنت رایگان به شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی ۱۳۹۵ از روز شنبه ۲۴ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تسنیم((پویا))، رئیس مرکز آمار ایران در نشست خبری اعلام کرده بود، طبق توافقی که بین مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده، همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهره‌مند می شوند.

از شنبه 24 مهرماه ثبت نام کنندگان می‌توانند با وارد کردن کد آماری 12 رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری به آنها تعلق گرفته است و همچنین تعداد اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.

لازم به ذکر است این اطلاعات در بانک اطلاعاتی مرکز آمار ایران کنترل و تایید آن به اپراتور ارسال می‌شود. سپس از طریق پیام رسان 300000 به همه کسانی که این فرم را پر کنند برای دریافت اینترنت رایگان اطلاع رسانی می شود.

گفتنی است به افرادی که برای چند خانوار فرمهای سرشماری اینترنتی را پر کرده اند، حداکثر تا 10گیگا بایت اینترنت رایگان تعلق می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، مردم باید پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ کنند تا هنگام مراجعه مامورین سرشماری، این کد را ارائه کنند.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کو پس اینترنت؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸
فرم کجاست ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
GERMANY
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کجا باید فرم رو پر کنیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
خخخخخ از این دزد ها میشه اینترنت دراورد؟؟؟چقد ساده و احمقید
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
قراربود سرشماری کنند ولی دندون ها شمردند