بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
در پی عدم حضور خریدار با صلاحیت

معامله بلوکی "حریل" انجام نشد

پیرو اطلاعات منتشر شده در تاریخ 18 مهر ماه امسال از سوی معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس مقرر گریدد تا تعداد 784 میلیون سهم "حریل"معادل 40 درصد از سهام کنترلی شرکت مذکور از سوی سهامدار عمده آن یعنی شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش در بازار عمده فرابورس به صورت یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ 1425 ریال کمتر نباشد، امروز به فروش برسد.
کد خبر : ۱۷۰۱۴۶
نویسنده :
جمشیدی

با اعلام پیغام ناظر بازار در حالی مقرر گردید تا طی معاملات روز جاری معامله بلوکی سهام شرکت ریل پرداز سیر در نماد "حریل4"انجام پذیرد که این امر به دلیل عدم حضور خریدار با صلاحیت اجرایی نشد و به موجب آن روند معاملات نماد اصلی در مسیر منفی قرار گرفت.

بر اساس گزارش بورس نیوز، پیرو اطلاعات منتشر شده در تاریخ 18 مهر ماه امسال از سوی معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس مقرر گردید تا تعداد 784 میلیون سهم "حریل"معادل 40 درصد از سهام کنترلی شرکت مذکور از سوی سهامدار عمده آن یعنی شرکت ارزش آفرینان کوثر کیش در بازار عمده فرابورس به صورت یکجا و شرایطی با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت پایانی سهام در روز قبل از عرضه به شرط آنکه از مبلغ 1425 ریال کمتر نباشد، امروز به فروش برسد. از این رو، در شرایطی که قیمت پایانی هر سهم "حریل" طی معاملات روز گذشته مبلغ 1476 ریال محاسبه می شود، طی معاملات روز جاری بلوک مذکور بدلیل عدم وجود خریدار واگذار نگردید. 

البته برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که خریداری درخواست خود را جهت رقابت برای تملک تعداد سهام مذکور ارایه کرده، اما صلاحیت خریدار از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تأیید نشده است.

علاوه بر این، در حالی در جریان معاملات روز جاری نماد اصلی معاملات سهام شرکت ریل پرداز سیر طی ساعات ابتدایی معاملات با صف خرید چند میلیونی مواجه شده بود که این تقاضا از سوی فروشندگان به خریداران منتظر در صف واگذار شد تا  در پی عدم انجام معامله بلوکی، سهم روی تابلوی معاملات عادی در مدار منفی مورد داد و ستد قرار گیرد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
كارگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
اين كارهاي سياسي كاري بايد جمع بشود وقتي معامله شدني هست چرا بايد انجام نشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!