بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر : ۱۷۰۵۳۷

در معاملات امروز بازار فرابورس ایران شاخص کل با افزایش 4 واحدی به نزدیکی ارتفاع 840 واحدی رسید.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران؛ امروز 18 آبان ماه تعداد 152 میلیون ورقه بهادار در 16 هزار و 802 مرتبه در بازارها دست به دست شد که ارزش آن به 856 میلیارد ریال رسید.

بازارهای اول، دوم و پایه روز جاری شاهد نقل و انتقال 104 میلیون سهم به ارزش 375 میلیارد ریال بودند که نماد ذوب‌آهن با نقل و انتقال 11 میلیون سهم به ارزش حدود 32 میلیارد ریال در صدر این بازار ایستاد.

نماد ذوب امروز علاوه بر اینکه بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را تجربه کرد، اولین نماد پربازدید و سومین نمادی نیز نام گرفت که بالاترین تاثیر مثبت را بر آیفکس گذاشته است.

پس از این نماد آتیه داده پرداز که با رشد قیمتی به کار خود را پایان داد، سومین نماد پربیننده و دومین نمادی بود که ارزش معاملاتی بالایی را تجربه کرد. در نماد اپرداز تعداد 2.2 میلیون سهم به ارزش 30 میلیارد ریال دست به دست شد.

در بازار سهام فرابورس امروز نماد معاملاتي شركت بيمه کارآفرين، پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق العاده صاحبان سهام با موضوع تقسيم سود و تقسيم سود نقدي هر سهم، بازگشایی شد. همچنین نمادهاي معاملاتي شركت معدني کيمياي زنجان گستران پس از ارائه اطلاعات پيش‌بيني و شركت آ س پ پس از ارئه اطلاعات واقعي بازگشایی شدند.

بازار اوراق با درآمد ثابت فرابورس نیز امروز شاهد نقل و انتقال بیش از 372 هزار ورقه به ارزش 337 میلیارد ریال بود. نماد معاملاتی اخزا9 با معامله 76 هزار ورقه به ارزش 64 میلیارد ریال بالاترین حجم و ارزش معاملاتی را در این بازار شاهد بود. اسناد خزانه مرحله نهم به قیمت 850 هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت امروز بازدهی 21.4 درصدی را عاید سرمایه‌گذاران کرد.

اوراق تسهیلات مسکن نیز در پی رشد یا افت قیمتی که در این اوراق رخ داد در بازه قیمتی 782 تا 800 هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر